deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 framsidan från vänster om du kollar ut mot vägen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 framsidan från vänster om du kollar ut mot vägen . okey tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ta bara på er gump dräkten så går allt bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Problemet är ju att man måste typ bli värsta kär i henne för att få key card. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nu har jag varit ute med henne 3 gånger. Och alla 3 gånger har vi dragit till olika ställen, men det slutar alltid med hårdrock i högtalarna och bruden kastar pappmuggar på mig. Och sen vill hon åka hem. Hur ska man få henne glad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nu har jag varit ute med henne 3 gånger. Och alla 3 gånger har vi dragit till olika ställen, men det slutar alltid med hårdrock i högtalarna och bruden kastar pappmuggar på mig. Och sen vill hon åka hem. Hur ska man få henne glad? åk med henne till World of Coq eller till braen brevid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 åk med henne till World of Coq eller till braen brevid. Det enda i närheten där hon bor är en hamburgerbar som jag ser. Eller har jag fel? Och var ligger World of Coq? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 PLZ hjälp jag är desperaaaat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag håller också på med henne! Ta henne till ett av ställena markerade på kartan, men det finns ju inga! Det blir ju Burger Shot eller Cluckin bell och det slutar ju inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ta henne till World of Coq det ligger nord öst på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 *SPOILER* ja råkade slå henne då började hon springa då dödade ja henne! då kan man gå in i hennes hus o hämte kortet! så lätt var det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 *SPOILER* ja råkade slå henne då började hon springa då dödade ja henne! då kan man gå in i hennes hus o hämte kortet! så lätt var det uppdraget Är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjxrn Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 klockan 12 på morgonen, spm många har sagt, finns hon där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 hon dyker upp när jag har min gimp suit på. Tänkte på det efter ett tag hon känner inte CJ hon tror att CJ heter Benny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts