P-C Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) August Håkansson August underhöll sig med att ofta sitta vid sin dator och vara aktiv i diverse forum där han ofta gick under namnet P-C (efter sitt störda data-beende). En dag så läste han en tråd om sjuka/sinnesstörda människor. Då han hade läst om diverse kända mördare slog det slint i skallen och han tog sin pappas kofot (ideen sa han senare komma från ett känt data-spel), gick raka vägen ut genom porten, högg ner två äldre damer och en småbarnsmamma. Polisen hittade honom bredvid liken gråtandes då han om och om igen förbannade en man som han kallade för "Tommy Fido" I förhör senare så uppenbarades det att "Tommy Fido" var personen som startade tråden om sinnesjuka människor. August begick senare självmord i fängelse. Redigerad 14 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Men vad han hade glömt under sitt vredesutbrott var att det var Tommy Fido som startade tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 nej nu kom ha ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 nej nu kom ha ihåg det Tog du inte livet av dig i fängelset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Redigerad 14 november, 2004 av frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tog du inte livet av dig i fängelset? sluta hacka på meeej !! :'( :'( annars gör jag om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Åh fy fan, det finns verkligen RIKTIGT sjuka människor... Ed Gein... Fish... Brrr... OT: För helvete! DATORspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 jaja jag sa ju sluta hacka på mig !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Drar upp den här lite. Läs det här om Ulf Olsson: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,567802,00.html Efter jag läst den så vill jag bara misshandla och plåga han långdraget Vet att aftonbladet har en tendens att överdriva saker, men det mesta är nog sant i alla fall Redigerad 28 november, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 damn vicket jäkla psycho !! slå kvinnor bara för att dom packade en matkasse fel ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vad är sodomi? och vad är "gangbang? Läste det i en post på sida 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vad jag vet är gangbang när fler än en person våldtar någon. Sodomi: Sodomi är könsumgänge mellan personer av samma kön eller mellan människor och djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Efter jag läst den så vill jag bara misshandla och plåga han långdraget Då är du ju lika illa som honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Då är du ju lika illa som honom. Nej, jag vill inte misshandla min flickvän när hon packar matkassen fel. Lite annat tycket jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts