illusion Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag har alltså låst upp San Fierro men jag får inga uppdrag, jag har ett kvar i ngn öde by där jag ska raca mot några killar, då Catalina säger att hon hittat en ny pojkvänn. Det är det enda jag ser som kan ge mig uppdrag, vad måste man göra för att få nya uppdrag i San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Om jag kommer ihåg rätt, så är väl det sista uppdraget innan man drar till SF "Are you going to San Fierro?" för The Truth? Men annars är det racet inte så svårt, bara att träna en stund. Ett tips är att du håller dig på 2-3 plats till du närmar dig målet. Då kör du bara om. Easy, homie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Ta det lugnt och stressa inte... Redigerad 6 november, 2004 av ThePoka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ja brukar gasa om alla ibörjan o sen köra rätt lungt så ja inte missar nått så går de kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ja brukar gasa om alla ibörjan o sen köra rätt lungt så ja inte missar nått så går de kanon! Den taktiken äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts