Scotty Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Automatsiktet är lika dåligt som alltid... Och så finns det några uppdrag som går riktigt på nerverna. Jag råkade slå sönder PS2 kontrollen igår, måste köpa ny Redigerad 6 november, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Tänk om ja köpte mitt gta för o få klättra upp och ner i stegar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) jag hittade ett fett fel.. jag parkerade min Verticalbird(flygplan) i en backe för jag skulle leta läderfejjan.. flygplanet åkte rätt ner från kullen.. jag sprang efter det.. när jag ser planet.. så va den mitt i ett träd.. liksom.. den hade fastnat i trädet.. hm konstigt? tänkte jag.. så jag tog de o skulle hovra mig upp igen från kullen.. den va inne i trädet asså då.. " Chaflink! Kabooooom ! " .. WASTED.. werid..!! skumt.. Redigerad 6 november, 2004 av the_yakuza_man91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Haha! så det kan gå... Jag håller med dig, autosiktet är lika dåligt som förr. Siktet fladdrar och det är ibland svårt att skita på fienderna då CJ skjuter rakt upp i luften. Även styrningen till fots kunde varit bättre. Då menar jag att cameravinkeln ofta får fnatt då man kommer för nära väggar och trånga utrymmen. Grafiken kunde också blivit snäppet bättre men eftersom spelet är så pass stort så känns det inte så farligt. Annars är spelet prickfritt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 sikta* inte skita... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Grafiken när det regnar .. Inte bra.. Och att dom inte har gjort det bättre anpassat till ps2 eftersom det hackar till ibland.. Men annars är det inte som är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) det dåligaste enligt mig är radiokanalerna...man borde ha gjort typ 3 st och de var mycket längre och spelade blandad musik...skulle blivit mykket bättre än att ha en massa olika beroende på radiokanal... Edit: Detta var min 2000:e post Redigerad 7 november, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 dåligaste är nog alla lögner som gtasajten/R* la ut. är lite besviken påå det faktiskt är du dum eller? Det har väl inte med spelet att göra? spelet blir inte sämre för det, det är fortfarande samma spel, så det du syfta på är "Det sämsta med GTA sajten är alla falska rykten och lögner" (som dom har fått från R*) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
topfat Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vad exakt har deom ljugit om.. ge nåt exempel... annars tycker jag det sämsta med spelet är automatsiktet och grafiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Att jag typ vet storyns slut pga vissa PUCKADE JÄVLA FANSKAPS IDIOTER SOM INTE TÄNKER SIG FÖR Själv vet jag inte själva "Slutet" men jag vet tyvär sista uppdraget och det sårade mig lite när skiten inte skrev spoiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts