Daniel Vercetti Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 1. När kan man flyga dom där flygplanen på flygplatsen? 2. När öppnar nya kläd affärer förutom zip, bincos, pro-laps, sub urban?? 3. Vart finns Harrier? 4. Mitt baseboll bat vart ju ersatt av katana sword på ett uppdrag, vart finns bat? lr måste man ha tur genom att döda nån gubbe som har den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 1. när du tagit flyglicens. 2.när du kommer till LV öppnas Victim 3. Area 53/69 eller vare heter, och på ett hangarfartyg i SF (har ja hört) 4. många taxichaufföer (stavning?:S) har baseball trä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) 1. när du tagit flyglicens. 2.när du kommer till LV öppnas Victim 3. Area 53/69 eller vare heter, och på ett hangarfartyg i SF (har ja hört) 4. många taxichaufföer (stavning?:S) har baseball trä Okej tack så mycket men jag kommer inte riktigt ihåg vad det stod men jag har klarat hela flygskolan, fick jag flyglicens då? Redigerad 6 november, 2004 av Daniel Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Okej tack så mycket men jag kommer inte riktigt ihåg vad det stod men jag har klarat hela flygskolan, fick jag flyglicens då? Om du har klarat flygskolan så ska du ha flyglicens ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Om du har klarat flygskolan så ska du ha flyglicens ja. Okej bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Okej tack så mycket men jag kommer inte riktigt ihåg vad det stod men jag har klarat hela flygskolan, fick jag flyglicens då? Vart tar är flyg skolan ra???! Karta Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vart tar är flyg skolan ra???! Karta Tack Du kommer märka det... Du måste klarat hela Torenzo ( stavning ) i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roadrnr Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Går ju oxå att "bryta sig in" på flygplatsen o sno ett flygplan. Kul att bli jagad av militären =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Fast det gicka bara att sno dodos när jag var "krimminel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts