Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) jaha! därför? asså.. Är du utvecklingsstörd eller något? svara på min jävla fråga Med mitt inlägg antydde jag att snuff-tittning kan jämställas med andra sjuka beteenden. Jag har förklarat noga varför de som tittar på snuff har problem, tidigare i denna tråd. Läs, Mr. Efterbliven! Läs! EB Redigerad 13 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Med mitt inlägg antydde jag att snuff-tittning kan jämställas med andra sjuka beteenden. Jag har förklarat noga varför de som tittar på snuff har problem, tidigare i denna tråd. Läs, Mr. Efterbliven! Läs! EB Surt att det är du som är den sjuka människan då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Surt att det är du som är den sjuka människan då.. Öhm.. Nej varför skulle han? Att titta på Snuff e egentligen nästan lika sjukt som att göra en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Öhm.. Nej varför skulle han? Att titta på Snuff e egentligen nästan lika sjukt som att göra en. nä? att titta på snuff är låångt ifrån lika sjukt som att göra en... däremot om man känner njutning när man kollar på den så bör man söka hjälp även om jag själv inte sett så många snuff filmer (högst två, troligen fejkade) Ebeeto-> dina jämförelser är ungefär lika bra som politikernas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag tar med mig kameran så drar vi till nått ödsligt ställe så skjuter jag skallen av dig med en .90mm (SKÄMT!!!) 0,9 mm är inte så mycket och jag tvivlar på att det finns vapen av den kalibern... OBS! skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Öhm.. Nej varför skulle han? Att titta på Snuff e egentligen nästan lika sjukt som att göra en. Jo.. Att titta på en snuff film är lika illa som att kolla på vad fan som hällst.. Att dra gämförelser och gränser över alla är så dåligt så jag spyr på det.. Att kolla på snugg / Döda en människa Att kolla på en p-rulle / knulla Så alla som har sett en p-film eller w/e är sexgalna och våldtäcktsmän.. Det är precis samma "sammanställningar" som du har dratt.. USCH! Skaffa er ett liv, kolla på en snuff och ta en bira..! (Sätt på nån om du har åldern inne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Att kolla på snugg / Döda en människa Jag gissar att du mennar snuFF, va? Hursomhelst, jag gjorde inga sådana liknelser... Jag jämställde det med andra sjuka beteenden (dock med överdrift, vilken du borde förstått), inget annat. Att titta på människor som dör och se ett underhållningsvärde i detta är ett bevis på att man blivit brutalt avtrubbad av media eller en kass barndom. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag gissar att du mennar snuFF, va? Hursomhelst, jag gjorde inga sådana liknelser... Jag jämställde det med andra sjuka beteenden (dock med överdrift, vilken du borde förstått), inget annat. Att titta på människor som dör och se ett underhållningsvärde i detta är ett bevis på att man blivit brutalt avtrubbad av media eller en kass barndom. EB Ja jag menade snuFF.. Och ja, jag förstår att du överdrev.. Och jag håller med om att han är sjuk om man finner snuff filmer underhållande eller upphättsande.. Men bara man kollar på dom för tidsfördriv eller vad som, utan av beröras eller reagera betyder inte att man är psykist avtrubbad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jaja försvara dig nu stellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Men bara man kollar på dom för tidsfördriv eller vad som, utan av beröras eller reagera betyder inte att man är psykist avtrubbad.. Jag förmodar att du menar "utan att beröras". Nåväl... Om man inte på något sätt berörs av att se någon dö så kanske det är ett wake up-call för att man börjar bli lite väl avtrubbad. Och som tidsfördriv passar nog Bubble Bobble bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 VOTE Jepp en gång när det va en man fast knyten i 2 bilar och dom åkte åt varsit håll...... AJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Jag förmodar att du menar "utan att beröras". Nåväl... Om man inte på något sätt berörs av att se någon dö så kanske det är ett wake up-call för att man börjar bli lite väl avtrubbad. Och som tidsfördriv passar nog Bubble Bobble bättre... Jaja, skaffa dig ett liv istället för att leta fel i min text. Och Bubble Bobble är ren evul.. rakt av. (Kolla bara sista bossen, och musiken när tiden börjar ta slut.. Stackars barn, det kan ha gjort att folk kollar på snuff) Redigerad 15 november, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Men bara man kollar på dom för tidsfördriv eller vad som, utan av beröras eller reagera betyder inte att man är psykist avtrubbad.. Det här ju just det som det gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det här ju just det som det gör. Nej! Jag har inte haft en dålig uppväxt!! Mamma!! :'( Iofs så kanske jag är lite avtrubbad, men det är inte så konstigt.. Allt som visas på nyheter världen över är krig, krig och åter krig.. Och det är precis som snuff.. Om kanske inte så grovt men det är fortfarande snuff.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 VOTE Jepp en gång när det va en man fast knyten i 2 bilar och dom åkte åt varsit håll...... AJ! Liftaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ok, det är väl inte lika sjukt att kolla på en snuff som att göra en, men det är fortfarande helt sjukt. Snuff går ut på att döda en människa FFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nej! Jag har inte haft en dålig uppväxt!! Mamma!! :'( Iofs så kanske jag är lite avtrubbad, men det är inte så konstigt.. Allt som visas på nyheter världen över är krig, krig och åter krig.. Och det är precis som snuff.. Om kanske inte så grovt men det är fortfarande snuff.. Det är inte snuff för det visas i kunskapssyfte, inte underhållningssyfte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det är inte snuff för det visas i kunskapssyfte, inte underhållningssyfte. Snuff är inte underhållning..! Mord som mord säger jag.. Att se någon få sitt huvud bortskuret eller att se amerikaska soldater forsla lik i irak.. Även om det inte är samma saker man ser så är det iaf samma slut på allt.. Och det är död.. Men orka den här diskutionen. Dra inte folk över en kant. Tro inte att alla är som dig. Jämför inte saker med orealistiska saker. Jag kolla på snuff och jag berörs inte av det.. so fucking what.. Bry er inte? Ni kollar inte på snuff för ni är psykist labila och klarar inte av att kolla på det.. Det är NI som är psyco som inte klarar av att kolla på snuff.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ja men det där lät ju toppen, min käre Stell. Självklart klarar jag av snuff, själva grejen är att jag inte njuter av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ni kollar inte på snuff för ni är psykist labila och klarar inte av att kolla på det.. Det är NI som är psyco som inte klarar av att kolla på snuff.. Alltså.. detta är ändå en öppen diskussion, och jag måste fråga hur du tror man kan vara psykiskt labil av att inte klara av att se en snuff-film, för jag tror inte alls att det är så. Om man får psyikska men av det, ja då är man väl en aning "känslig", men jag tycker att du går till överdrift. Och jo, snuff visar faktiskt i underhållningssyfte. Jag kan knappast tro att du någonsin trodde att det var något kunskapsberikande i snuff-film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts