Zonny Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 *SPOILERS* Ett sätt at komma in på area 51 är att på sista uppdraget "end of the line" ta SWAT fordonet som man ska köra igenom väggen på huset där smoke är.Ta den och sen kör till area 51 området, på ett ställe finns det ett stängsel som man kan köra igenom..SWAT fordonet går inte att skuta sönder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vet du om man kan få tag i den efter uppdraget är klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag tycker inte det var något speciellt med Areo 51. Har ju vart där inne från ett uppdrag. Trodde det skulle vara helgrymt men det var det ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kan man sno en SWAT bil när som helst och braka rätt in i Area 51? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 *SPOILERS* Ett sätt at komma in på area 51 är att på sista uppdraget "end of the line" ta SWAT fordonet som man ska köra igenom väggen på huset där smoke är.Ta den och sen kör till area 51 området, på ett ställe finns det ett stängsel som man kan köra igenom..SWAT fordonet går inte att skuta sönder.. tack för att du avslöjade vem som var ärkeskurken.du kunde ju ha nöjt dig men att skriva "sista storyuppdraget" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 skit att man inte tog den då man hade chansen nån som vet om man kan få tag i den senare i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 skit att man inte tog den då man hade chansen nån som vet om man kan få tag i den senare i spelet? jag vet... man går in på easter bay areport o går dit helikoptrarna står parkerade, hittar dom tre bensinbehållarna (dom feta) o tar RPG'n som fins mellan den första o den andra, klättrar upp på en hög bro o spräng bilar o helikoptrar tills du blir blå, snor en swat-bil o lever loppan skojj... ja e trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
carj johnson Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 korigering area 69 var de den kallades & om jag inte mins fel så var area 51 i arizona eller californien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hm jag flög in dit med helikopter och lyckades springa ifrån den precis innan den exploderade av deras missiler, använde sedan granatkastaren för å döda alla poliser han gå runt lite innan jag dog, men det var ju inget kul där alls :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Märk topic med *spoiler* nästa gång vore ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts