Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 såg programmet nu, sjuka idioter! stryk ska dom ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 haha sån pensionär som lirar !! hahaha håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Nej klart... de gör inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Nej klart... de gör inget Bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ni gör spelvärlden en stor tjänst genom att inte skicka in era hatmail eller hacka deras server eller vad ni nu vill göra! Om ni hade tänkt göra detta borde ni ta er en allvarlig fundering (speciellt ni som kallar SVT för idioter)! Det är på grund av just er som denna diskussion existerar. Vad man kan göra är att skicka ett lättsamt, rättstavat och seriöst mail där man påpekar att det var ett fel i Rapports reportage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 det märks att dom inte har spelat spelet dom har säkert letat upp klipp på internet och så berättar dom falsk information som dom hör på rykten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 då kan du göra det Hultan .... jag bara skojja när jag sa att jag skulle hacka deras server ... men skicka du ett mail som du sen kan visa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det är ju sant, allt är sant för utan att man får poäng när man 'våldtar', det är ju dom som ber om att ******. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Nu JÄVLAR ! De räcker att VC blev utnämnt till världens mest våldsamma spel !!! Skicka hitt klipp helvetet Så jag får se !!! Sen ska jag fan ta itu med SVT !!!!!! Postal då? Det är väl våldsammare? Men hur kan man göra sånt? VC är ju ett spel. Jag blir för f*n inte påverkad! EDIT: Tog bort denna text när jag läste hultans inlägg. Redigerad 6 november, 2004 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smorgasbord Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 såg också inslaget. löjligt som satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 har hultan skickat nått ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 har hultan skickat nått ? Nej. Det tvivlar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Man spelar väl spelen på EGEN RISK.. om föräldrarna litar på spelen så köper dom de till dom soklart.. om de inte gör de.. så blir de inget spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ok synd..... jag menar han är ju typ representant för alla här på gtasajten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kan nån länka till repotaget? Hittar det inte. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kan nån länka till repotaget? Hittar det inte. :"> här tryck sen på Senaste rapport 19.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Om ALLA som läser detta, gå in på Den här länken och rösta på GTA San Andreas Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude är ju ett väldit bra spel å andra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Våldta för poäng... patetiskt. det värsta var att min mamma (som har köpt det på internet åt mig) satt bredvid mig i tv-soffan, och att jag inte hörde just den meningen, så jag kunde ju inte försvara mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude är ju ett väldit bra spel å andra sidan Kanske det, men jag la ut länken som en "hämnd" mot SVT för att dom "körde över" GTA: SA så jä*ligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Har någon mailadressen till rockstar ( Ska anmäla svt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts