Donkeey Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 DOM BARA TAR UPP DE PÅ NYHETERNA FÖR ATT MASSA GAMLA TANTER SKA ANMÄLA SAN ANDREAS! ja tror att de kommer att köpa det istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Skickade detta till Svt om någon är intresserad "Tycker att det senaste "Rapport" (6:e Nov) överdrev starkt av vad som vart sagt om Gta:San Andreas ni visar bara en sida och sätter igång stora debatter som bara förstör för oss. Spel har inte någonting med våld i den "riktiga" världen att göra, då skulle man kunna förbjuda religioner istället dom har förstört många mer liv än tv-spelen har gjort t ex alla korståg och självmordsattacker i mellanöstern. Så tänk er för innan ni börjar att tracka ner på saker ni inte vet vad det är!" Hehe hoppas fler skickar in så det blir lite effekt fint...skicka detta:Skulle bara säga att det var en aning överdrivet i inslaget om våldsamma TV-Spel.I det spelet dom pratade om så kan man tex inte våldta kvinnor och få poäng för det,riktigt dåligt måste jag säga. skicka i nån ruta till redaktionen det är nu på 2an Redigerad 6 november, 2004 av JoJJeBonGo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hur många har maila... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 man kan rösta mer än 1 gång jag har röstat 5gånger nu Bravisimo!! HOPPAS ATT FLER RÖSTAR FLERA GÅNGER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag mailar direkt om nån ger mig mailadressen, dom visar det nu på aktuellt med. Vad tror ni skulle hända om man svor ? hit med mailen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Mitt nya meddelande : Hej. jag mailar ang eran senaste nyhets sändning, där ni ger ut helt felaktig information till era tittare om Spelet Gta : San andreas . man kan inte våldta i detta spel det är HELT Felaktigt , jag och många andra I spelvärlden KRÄVER ett förlåt och ett erkännade Att detta var felaktig information som sändes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 dom säger att det bara går ut på att döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ge dom jävlarna vars 1 ex som dom kan ge till sina barn !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kollar på TV:n nu på nyheterna, ska kolla va dom säger för dumt! sen så jävlar!! maila dom o klaga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 fan i Irak är det bara död och våld och det visar dom på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kollar på TV:n nu på nyheterna, ska kolla va dom säger för dumt! sen så jävlar!! maila dom o klaga!! kollar oxå nu men fast dom pratar om irak nuu *väntar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22414 har röstat ca 20 ggr nu fan vad bra om alla röstar massa ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det är snarare filmer som e mer våldsamma där Man Ser RIKTIGA Månniskor som agerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Nu har jag skickat ett mail med denna text: "Hej. jag mailar ang eran senaste nyhets sändning, där ni ger ut helt felaktig information till era tittare om Spelet Gta : San andreas . man kan inte våldta i detta spel det är HELT Felaktigt , jag och många andra I spelvärlden KRÄVER ett förlåt och ett erkännade Att detta var felaktig information som sändes." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 de kommer nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 de e ju mitt mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hahahaha dom kan ju för fan inte köra bilen ens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kollar oxå nu men fast dom pratar om irak nuu *väntar* fyyyyyy faaaaaaaaaaan va dom e löjliga!! nästan pinsamt ju!! skäms ju fan för dom! dom vet fan inte vad dom pratar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 frenzy: Hoppas att det inte gjorde ngt att jag skickade in och klagade på dem med ditt mail? :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 haha sån pensionär som lirar !! hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts