R2D2 Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 mitt mail ... kanske lite fel i svenksa osv , jag skrev det i Hyperspeed för jag e förbannad : Det om dataspelet ! För det första så kan man inte våldta folk i det spelet , så jag tycker helt enkelt att ni ska gå ut och be om förlåtelse eller Iallafall Säga att det var Felaktiv Information om spelet !man kan ju inte ljuga hur mycket som helst i Tv tycker jag. Mvh **** ******* Bra! Kanske några fler kan maila in.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Om ALLA som läser detta, gå in på Den här länken och rösta på GTA San Andreas man kan rösta mer än 1 gång jag har röstat 5gånger nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Fan vilken bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dowie Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Skickade detta till Svt om någon är intresserad "Tycker att det senaste "Rapport" (6:e Nov) överdrev starkt av vad som vart sagt om Gta:San Andreas ni visar bara en sida och sätter igång stora debatter som bara förstör för oss. Spel har inte någonting med våld i den "riktiga" världen att göra, då skulle man kunna förbjuda religioner istället dom har förstört många mer liv än tv-spelen har gjort t ex alla korståg och självmordsattacker i mellanöstern. Så tänk er för innan ni börjar att tracka ner på saker ni inte vet vad det är!" Hehe hoppas fler skickar in så det blir lite effekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Skrev precis ett litet argt brev till dom , hoppas dom rättar sig eller åtminstonde ger faan i att göra livet surt för gamers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Jag tycker att alla ska skicka vars ett mail !!! så kan dom få smaka på dom Jävlarna !!!! Ps: bra skrivet !!!!!! Redigerad 6 november, 2004 av frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag tycker att alla ska skicka vars ett mail !!! så kan dom få smaka på dom Jävlarna !!!! ska skicak ett nu vad är deras mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dowie Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hehe det kommer att bli kaos på svt's e-mail servrar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag tycker att alla ska skicka vars ett mail !!! så kan dom få smaka på dom Jävlarna !!!! Ps: bra skrivet !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Fy fan va SVT gör ner sig. Alla ungomar med PS2 hemma kommer ju att gå lös som fan. Vilket jävla skitsnack om våldtäckterna asså. De vill bara ha något att berätta om på nyheterna så att alla föräldrar ska bli jätteupprörda. Vilket jävla kärringlipande asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ja bara skicka på !!! i flera olika namn om det behöbs för dom ska FATTA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Skickade detta till Svt om någon är intresserad "Tycker att det senaste "Rapport" (6:e Nov) överdrev starkt av vad som vart sagt om Gta:San Andreas ni visar bara en sida och sätter igång stora debatter som bara förstör för oss. Spel har inte någonting med våld i den "riktiga" världen att göra, då skulle man kunna förbjuda religioner istället dom har förstört många mer liv än tv-spelen har gjort t ex alla korståg och självmordsattacker i mellanöstern. Så tänk er för innan ni börjar att tracka ner på saker ni inte vet vad det är!" Hehe hoppas fler skickar in så det blir lite effekt Bra skrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Istället för att skylla på ett spel som är gjort enbart för ett underhållande syfte så kanske regeringen tänka den felande länken i vårt samhälle som t ex att galningar kan gå runt och skära halsen av små barn och utrikes politiker jag menar hur kan dem va så ignoranta att dem inte kan ge rättvärdig vård till alla dumma jävlar som springer runt på gatan va fan jag blir så jävla sur när dom skyller våld på tv spel och musik det finns inga konkreta bevis på att någon har gått ut och begått våldsbrott på grund av ett tv spel jävla moral kärringar med sina pekpinnar intryckta så långt i arslet att dem inte kan se verkligheten för vad det är om det är nåt fel på samhället så är det lögnerna media sprider för att dölja spåren av verkligheten och istället försöka göra en syndabock av ett spel som san andreas brinn i helvete era jävla as ge oss lite sanning istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 vad e deras mail orkar inte gå in o kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ska hacka deras Server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ja bara skicka på !!! i flera olika namn om det behöbs för dom ska FATTA !!! Det lär behövas en hel del mail för att dom ens ska orka bry sig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 På dom asen bara!!!! De ska kräla i leran och be om nåd! MUHAHAHAHAHA!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 fuck svt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Lätt ... nu ska jag skicka ett till ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 *ringer min advokat* nemen.... har mailat dom nu hoppas dom lär sig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts