GTAjonte Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jo, det var ju fler klipp från sa men du kanske blundade medans de klippen var kanske det , nämen skämt å sido jag satt och postade kommentarer och såg på parlamentet samtidigt måste ha varit det , aja ska kolla igenom det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 kanske det , nämen skämt å sido jag satt och postade kommentarer och såg på parlamentet samtidigt måste ha varit det , aja ska kolla igenom det igen men hallå, det är ju dagens sändning du kollar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men hallå, det är ju dagens sändning du kollar på men ööööööööööööööööh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Kanske din mamma ser ut att vara över 18? Nä, inte en dag över 15. Skämt åsido. Hon stod faktiskt (i princip) utanför affären, men min minsta lillebror. Tog mest med henne för säkerhets skull. Typ. Hrm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Det blev exakt samma uppståndelse i media när GTA3 släpptes för några år sen, och vad ledde det till?? Jo, att spelet sålde ännu mer... Så det är bara fin gratisreklam och inget att haka upp sig på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Även kallat "gratis publicitet". ThePoka har rätt, bra av SVT att visa GTA:SA, och därmed få fler att köpa det. Eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Nu har inte jag läst igenom alla inlägg här, men om adressen till filmen inte är uppe än så kommer den iallafall här: mms://qstream-wm.qbrick.com/00928/rapport/rapport1930lordag.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts