Frenzy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Alla vet väl att man tränar upp sin vapenteknik genom att spela våldsamma spel. Likaså tränar man samtidigt också upp sitt psyke för att kallt kunna döda andra individer. Med detta menas att du är en fullfjädrad elitsoldat den dagen du byter ut handkontrollen mot ett automatvapen. Om detta stämmer borde all form utav idrottsträning vara onödig. Om handkontrollen kan träna upp vapenhantering borde den också kunna användas för att träna upp morgondagens NHL stjärnor eller fotbollstjärnor. Med handkontrollen tränar spelaren upp sitt ben eller färdighet med hockeyklubba och förvandlas genast till Zidane eller Peter Forsberg . Exakt.... Ohh Shit Jävla mario .... Måste sticka han körde om mig... FATTA KÄKA SKÖLDPADDOR !!! J**VLA MARIO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag blev mycket upprörd när jag såg erat reportage om TV-spelsvåld där ni pratade om spelet San Andreas. Jag kan inte första hur ett respekterat nyhetsprogram som ni kan sända så oerhört vinklad information. Att ni inte kan sända objektiv information har fått mig att tappa all respekt för er! Ingen information är objektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Det var en mycket intressant diskussion om strandskydsavståndet före GTA repotaget :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag såg nyss den nyhetssändningen på svt.se. Den som kör, kör ju överdrivet galet. Jag ska nog också skicka ett mail till svt och klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 haha Överdriver ju för J*VLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ajja har man ett EXEMPLAR kan den välle inte komma hem och beslag ta det eftersom över en millijon i Sverige har det hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nån som fått nåt svar/ursäkt/förklaring/liknande från SVT angående repotaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nån som fått nåt svar/ursäkt/förklaring/liknande från SVT angående repotaget? Vi får väl vänta till ikväll....19:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 HAHAHHAHAHHA! stackars SVT! undrar hur många mail dom fått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Dom borde har blivit bombade av mejl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Dom borde har blivit bombade av mejl!!! Rätt åt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill Saint Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 FY F******************N VAD ÖVERDRIVET!!! J**********VLA SVT!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 FY F******************N VAD ÖVERDRIVET!!! J**********VLA SVT!!!!!!!! Håller med de överdriver så j*vla mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikkowski Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 svt är nå gamla tanter å gubbar som är avundsjuka på att vi får roliga spel i vår ålder när dom fick leka me pinne å sten när dom var ungdommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W1zp Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men egentligen så kan dom väl inte hindra nån från att köpa spelet?! Dom hindrade mig när jag skulle köpa GTA: SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 överdrivet.. man våldtar inte i GTA:SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Apropå 18-års "gränsen", när jag skulle in på Tradition för att köpa spelet, på releasedagen, direkt efter skolan, var jag tvungen att vänta i ett par timmar innan jag kunde köpa det, då jag ju bara är 16 år (var dock 15 då...) och måste ha någon myndig med mig. När jag sedan kom dit med mor min nämnde de inget om 18-års gränsen. Tacka vet jag den senare försäljaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Apropå 18-års "gränsen", när jag skulle in på Tradition för att köpa spelet, på releasedagen, direkt efter skolan, var jag tvungen att vänta i ett par timmar innan jag kunde köpa det, då jag ju bara är 16 år (var dock 15 då...) och måste ha någon myndig med mig. När jag sedan kom dit med mor min nämnde de inget om 18-års gränsen. Tacka vet jag den senare försäljaren! Kanske din mamma ser ut att vara över 18? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 JAg tycker det är löjligt hur dom överdriver det är bara personer som redan är sjuka i huvudet innan man spelar som går ut och dödar! Till o med min mamma har spelat GTA hon börja skratta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hittade klippet. Gå in här http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=8819 och sen senaste rapport 19:30 Det var inget om SA i det klippet jö ... Eller missa ja de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jo, det var ju fler klipp från sa men du kanske blundade medans de klippen var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts