Ebeeto Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ny musik som jag lyssnar på är huvudsakligen hip hop. Däribland: Interscopes artister (Dre, Snoop, Tupac, Eminem osv.) MOP EMPD Busta Rhymes Men den musik som verkligen framkallar känslor och man blir alldeles varm inne i hjärtegropen är ju det som morsan spelade för mig som yngel: Imperiet Ebba Grön Iron Maiden Magnus Uggla Bob Marley Wilmer X Jag har dessutom en förkärlek för svenska trubadurer med deppiga låtar (kommer själv skriva sådana låtar när jag blir gammal och hårig). Här regerar Lars Demian lätt. En extremt skön musikstil är även Finsk tango. Det må låta extremt mobbat, men faktum är att det är den mest stämningsfulla musiken du kan finna. Inga konkreta exempel där. Dessutom gör jag egna låtar (hip hop), och de är alltid något jag tycker om. Annars hade jag ju misslyckats... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Men vilken nödvändig jävla post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 inte precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts