Frenzy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Usch !! Inte Sonata Articta dom sjunger bara om sin jävla Dana eller vad hon heter Redigerad 7 november, 2004 av frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Usch !! Inte Sonata Articta dom sjunger bara om sin jävla Dana eller vad hon heter lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Rammstein CKY Absolut brown hits Enslavement of Beauty Blood hound gang In Flames Dimmu Borgir New Found Glory JFK HIM Unanimated öhh.. kmr er på några fler.. Redigerad 7 november, 2004 av Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Jag lyssnar väll på typ allt under 80-tal Rock, Blues, Funk, Punk. CCR Offsprings James Brown Nazaret Alice Cooper BB king Muddy Water Elvis Presley :D EDIT: la till Elvis Redigerad 7 november, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_BliXta_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 här lyssnar man då på heheh Bruce Springsteen And The E Street Band (gillat dom sen jag var 9 år ungefär) Ulf Lundell Toto Dire Straits (Mark Knopfler) Creedence Clearwater Revival ( John Fogerty ) U2 (Bono och The Edge) Men Springsteen ligger mig varmast om hjärtat....inget har träffat mig så hårt som han absolut inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ok ok någon annan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Guns N' Roses Slipknot Metallica Queen Frank Sinatra Hela VC-soundtracket (Sunglasses at Night ) 80-talets Michael Jackson Elvis Presley EuroCop Radio ( ) Bob Dylan Det är väl vad som oftast spelas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 SlipKnoT och KoRn e bäst ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 SlipKnoT och KoRn e bäst ju Jag tycker de är ganska jobbiga, de skriker ju mest hela tiden, den enda bra Korn låten (som jag tycker alltså) är nog låten Leave this place. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag tycker de är ganska jobbiga, de skriker ju mest hela tiden, den enda bra Korn låten (som jag tycker alltså) är nog låten Leave this place. Skriker Slipknot? Lyssna på Vermilion, pt. 2 och Danger - Keep Away. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Skriker och skriker ... man hör iaf vad dom sjunger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Skriker och skriker ... man hör iaf vad dom sjunger Jojo, men still, gillar dem icket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Uhm, om jag ska försöka säga vilken musikstil jag lyssnar på så kommer jag säga fel. Finns ju så jäkla många underkategorier och sånt skit hit och dit Detta lyssnar jag påo: Clawfinger (hed) pe Korn Slipknot +Lite Kyuss och Metallica Om jag orkar så kanske jag kommer lägga till lite Soulfy och Apocalyptica i playlisten. Dododo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 SlipsKnutarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 yepp slipsknuts äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Opeth In Flames Iron Maiden Children of Bodom och lite annat... främst de översta, förutom COB, köpte deras senaste skiva för inte så länge sedan. Är inte så "inlyssnad" på dem som de andra banden i "listan", dock har jag sett dem live. http://art.towerrecords.com/spotlarge/opeth.jpg Redigerad 7 november, 2004 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Eftersom att majoriteten av all Amerikansk hiphop är sexistisk så är jag emot det, precis som jag är emot dressman reklamen som är sexistisk. Den hiphopen jag lyssnar på är svensk och artisterna är emot sexismen. Promoe Looptroop Organism 12 Embee Mobbade Barn Med Automatvapen (MBMA) Sedlighetsroteln Motorisk Afasi Snook mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hip-hop, är för lat för att sätta ihop en lista men lyssnar på all bra hip-hop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Rock, mest Industrial eller Alternative. Rammstein Linkin Park Staind 3 Doors down Lite Nine Inch Nails och Deftones också Trance, Dance och Trip-hop ATB Safri Duo Faithless Moby Plus en del annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts