Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Själv lyssnar jag på hårdrock,grunge o Metal ... som Slipknot , Korn , system of a down , Nirvana ,metallica , black sabbbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Thrash mestadels. Metallica, är tokig i allt som kom innan Black Album. Och innan några metal-nördar kommer och slår mig sönder och samman med diverse tillhugg, jag vet att Metallica inte spelade thrash efter Ride the Lightning, men influenserna finns där. Men i Black Album och efter, då... bläuschäh. Annars dundrar också Maiden, AC/DC, Ozzy och... öh... öh... jag lyssnar nog inte på fler band. EDIT Jo, Iced Earth är dundrigt bra också. Och Queen. Zeppelin duger de också. Black Sabbath räknas väl till Ozzy när jag skrev det där uppe, så....... och Edguy är väldigt bra. Avantasia med. Accept är sköna, men de spelas inte alltför mycket. Feeder är bra när man är på det humöret, samma med Enya. Har man baksmälla är det förbenat skönt att sätta igång lite Enya. Det borde duga. Redigerad 6 november, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hard rock, till 3 top band hör Guns N' Roses, Alice Cooper, Deep Purple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 mm Guns´n Roses e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Slipknot Slayer Pantera Soilwork Dope Korn In Flames 36 Crazyfist Nirvana Children Of Bodom Static-X Rob Zombie Lite, men det duger för mig, något enstakt band till med någon låt finns väl. EDIT: Om det ska vara något med hip-hop får det vara Juggalo-relaterat som t.ex. ICP, Twiztid, Esham, Blaze, ABK m.m. Redigerad 6 november, 2004 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag har hört en dope låt de e thanks for nothing tror jag den heter ? den e rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Death Metal, Black Metal, Folk Metal, Viking Metal, Hardcore, 80s Metal, Trash Metal, Melodeath, Thrashdeath, Meloblack, Symphonic Black Metal, Dark Metal, lite Grindcore och ytterst lite hiphop. ... Edit: Ni som vill veta vilka band kan klicka här under: apa.txt Redigerad 6 november, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 viking metal ??? Nazze ? men inget illa Asså e slipknot inte typ Rap-Metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Taget från black-goat.com: What genre does Slipknot belong to? Hard to explain, but let's put it this way: they're a band that fuses elements taken from hardcore (ie. aggressive vocals, heavy chunks of distortion), goregrind (ie. blast beats, gore imagery), and modern rock. They're not metal, and they're certainly not plain hard rock either. Läste någon annanstans att Slipknot vill tilldelas till den kategori som Slayer och Pantera spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ok ok.... Dome bäst iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Death metal och Heavy metal. Just nu lyssnar jag endast på Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Rammstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jo Rammsteinn e oxo rätt så bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Har blivit ett jävla Rammstein-freak sen förra veckan helt plötsligt, har inte lyssnat på nått annat den här veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hehe ok... jag lyssnar nog mest på system of a down nu... fast Just nu när jag skriver detta inlägg så Lyssnar jag på Mein herz brennt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 All-ätare. Dock så lyssnar jag mest på rapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ok ok... de förklarar din bild:P jag lyssnade på hiphop innan .. men detta året har det bara blivit musik som Slipknot och alla dom som står däruppe:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Industri-rock, hårdrock och punk Rammstein Tool Ramones Imperiet Ebba Grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Lyssnar mest på Thrash-, Heavy- och Death Metal, även lite Rap Metal, 70- och 80-tals metal/hårdrock, grunge samt en del nyare rock. Några band: Metallica, AC/DC, The Cult, Vormitory, Alice Cooper, Whitesnake, R.E.M, Faith No More och Aerosmith. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Lyssnar på en massa Metal. Metallica är favoriterna, men det var ett tag sedan, just nu är det lite EA-musik som gäller.. Typ, Letter Kills, Element Eighty, Depswa, Fingertight, Hoobastank, m.fl. Det brukar skifta mellan Metallica och EA-musik.. @Arvid: Så du diggar också Faith No More, coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts