Gudfar Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Var ute och försökte fixa mina skills med pistolen så fick jag 3 wanted level stars så kom det en helikopter så sa en i helikopter (hey i can see my house from here (stavning) och så sa den andra Shut up your fucking moron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hahahahah coolt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Var ute och försökte fixa mina skills med pistolen så fick jag 3 wanted level stars så kom det en helikopter så sa en i helikopter (hey i can see my house from here (stavning) och så sa den andra Shut up your fucking moron Alltså jag börjar tro nu att de flesta här spelar nu GTA:SA och har igång datorn samtidigt så dom kan flåsa ut sånda här menigslösa svammelinlägg. Lägg ner sådna här trådar.... dom är extremt omogna Och det gäller inte bara "Gudfar" Borde finnas ett seriöst GTA:SA forum och ett skvaller/babbel/tjafs, etc forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Alltså jag börjar tro nu att de flesta här spelar nu GTA:SA och har igång datorn samtidigt så dom kan flåsa ut sånda här menigslösa svammelinlägg. Lägg ner sådna här trådar.... dom är extremt omogna Och det gäller inte bara "Gudfar" Borde finnas ett seriöst GTA:SA forum och ett skvaller/babbel/tjafs, etc forum okej?? sa bara för att dom ska lyssna hur roligt det låter när dom snackar och så hade nån annan skrivit det om jag inte hade gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Omoget... tsss! Anyway, jag hörde en polis som sa till en prostituerad: "Have you been in Liberty City?", hon svarade då "Yeah, baby!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 dom säger massa roliga grejjer dom i helikoptern ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Haha, så jävla mycket humor i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Var ute och försökte fixa mina skills med pistolen så fick jag 3 wanted level stars så kom det en helikopter så sa en i helikopter (hey i can see my house from here (stavning) och så sa den andra Shut up your fucking moron *SPOILER* det är ju som när man är i Area 69, i uppdraget Black Project, då säge rju hon som snackar om att det är red alert att henns skruvmejsel är borta å frågar vem som tagit den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hörde precis oxå det där "Hey, i can see my house from here!" "Ohh shut up!" Hon i area 69 säger väll att om hon ej får den så blir den som tog den ej bjuden på julfesten eller dylikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts