Foo Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Ja här kommer en till tråd om filmer, men inte vilka som helst. Det är nämligen här man kan skriva vilka/en film/er ni tycker är mest B eller den mest oseriösa kult fimen ni sett.... Den bästa jag sett är "Bad Taste" som handlar om att utomjordingar åker till jorden för att hämta människor och göra mat av dem. Den är extremt underhållande och extremt oseriös. Regisserad av Peter Jackson (sagan om ringen) Dock ej en film för känsliga tittare! Redigerad 6 november, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hört talas om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 roligt namn "Bad taste" um...jag vet inte vilken kult ja gillar men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ja här kommer en till tråd om filmer, men inte vilka som helst. Det är nämligen här man kan skriva vilka/en film/er ni tycker är mest B eller den mest oseriösa kult fimen ni sett.... Den bästa jag sett är "Bad Taste" som handlar om att utomjordingar åker till jorden för att hämta människor och göra mat av dem. Den är extremt underhållande och extremt oseriös. Inte vilken mat som helst, utan köttfärs...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Haha, den filmen é så jävla dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Världens blodigaste film? Sen så finns ju Brain Dead också. Väldigt roande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jo, Braindead é en ganska fet splatter. Troligen blodigare än Bad Taste, t.ex när han tar gräsklipparn o leker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jo, Braindead é en ganska fet splatter. Troligen blodigare än Bad Taste, t.ex när han tar gräsklipparn o leker. JO DEN e grymm! när prästen slåss i kyrkan. "I'll kick ass for the Lord!" och WASAHAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hellraiser är en annan slafsig och köttig, skitbra kultfilm. alltså bra och inte b, även om specialeffekterna är lite föråldrade i vissa scener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Braindead, Bad Taste och Evil Dead måste jag säga är riktigt bra kultfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Mm råttapan i Braindead är så jäkla snyggt gjord. Mycket fin film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Dom är ju grymmast. Jag och min bror älskar dem till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Finns ett spel baserat på Braindead HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Finns ett spel baserat på Braindead HÄR hö hö. rät underhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Finns ett spel baserat på Braindead HÄR Men lol det är ju inte baserat på Braindead. Skulle tro att du blandat ihop dom. Förövrigt är Evil Dead 2 den ultimata kult filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Braindead är kult forever..! Satt och åt spagetti med köttfärsås när jag såg den första gången.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hö hö. rät underhållande kan inte ens döda första snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 allt min pappa köper/hyr blir direkt klassad som KULT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts