mickemannen Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 asså, vad ska man göra där.. är det listor med bilar som ska lämnas in eller?.. var finns den listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det vill jag också veta, den verkar omöjlig att hitta(och så siiter den på väggen där inne och det är bara jag som är blindare än Wu Zi Mu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gex85 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Man gör ju uppdrag och stjäl olika bilar och då hamnar de där. Listan som ni tänker på heter Export and Import och den kommer senare i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag har den listan men vet ej var... när ja sätter mig på en cross så står det att ja kan exportera den i easter docks typ men hittar inte garage fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) finns nere i hamnen i närheten av kranen. och du ska lyfta ombord alla fordon Redigerad 6 november, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Man gör ju uppdrag och stjäl olika bilar och då hamnar de där. Listan som ni tänker på heter Export and Import och den kommer senare i LV. LV....är det in SF som import/export ligger i? eller finns det en i LV med? Redigerad 6 november, 2004 av Tobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts