Roxxy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hur fan klara man det , och var är radarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 flyg lågt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Flyg lågt hela tiden... Det är helt löjligt hur lågt man måste flyga egentligen. Ibland kändes det som var man än flög sa den att man flög för högt, "ABOVE RADAR LIMIT BEEEP BEEEP BEEEP". Men håll dig långt ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag hade också problem med det. Men nu har jag klarat det. Du ska flyga väldigt lågt. Den vägen jag kan tipsa dig om är att flyga direkt väster ut så du kommer över havet och sen åker du söder ut över havet. Varför du ska ta denna vägen är för att över havet är det mycket enklare att flyga lågt för att ingenting finns ivägen där ner som gör att man inte kan flyga lågt. Sen ska man igenom ringen i slutmålet och sen flyga tillbaka. Ta då samma väg tillbaka så kommer det nog gå superbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ja försök flyga över havet så mycket som möjligt och inte över skogen(som jag), det är skitsvårt, måste gira mellan massa träd och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag är också på det uppdraget .. blev ner skjuten och sen såg jag att det kom en torped (grymt va) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Flyg den hära vägen... http://www.fusket.se/filmer/12.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Måste man flyga tillbaka också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hahaha skulle göra det åt en kompis så gick det skitbra fram till coronan. Sen drog ena vingen in i ett träd och den andra 3 sek senare. Jag flög i panik hem mot flygplatsen men glömde bort no fly zone och vart jagad av harriern och nerskjuten precis innan jag landade Flyg lågt och undvik skog helt enkelt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag fatade inte vad jag skulle göra på det updraget men jag bara flög å fatade inte den där mätaren men jag blev inte ner skjuten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Måste man flyga tillbaka också? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Klarade det! Det var inte svårt om man tänker efetr Tsck för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 bara så ni vet, ja gjorde uppdraget nyss (har inte orkat göra de förut så ja jobbat för Woozie istället) , jag blev spotted en gång (va tvungen för att undvika krock med trätoppar), det ända var att han Toreno sa att dom hade fått syn på mig och att ja skulle "watch my six" (hålla koll bakåt), mer sa han inte, ja kolla bakåt då och då men inget hände, och ja kunde klar auppdraget i lugn och ro :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts