uNderdog_101 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag kom att tänka på detta när jag uppgraderade mina vapenskills. I PC-versionen kommer man ju använda musen till att sikta, och kommer inte att behöva autoaim. Kommer inte vapen uppgraderingarna bli mindre värdefulla då? Man behöver ju inte få bättre lock-on distans och tid. Det enda som blir bättre är ju omladdningen och hastigheten, och självklart rörligheten när man skjuter. Det kommer ju fortfarande bli ett fantastiskt spel , men vissa grejer måste ju bli sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vill inte påstå att det på nåt vis skulle bli sämre med manuellt sikte. Jag tycker det är fruktansvärt mycket bättre än manuellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Sorry....Manuellt är bättre än automat skulle det förstås vara :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Missförstå mig rätt! Jag sa inte att det skulle bli sämre med mus-sikte (manuellt har vi redan), snarare tvärtom, det jag menade var att uppgraderingssystemet skulle bli sämre, med mindre saker att bli bättre på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kanske dom gör att mussiktet i början på PC versionen kommer bli väldigt skakigt, exempelvis när du skjuter så blir rekylen kraftig men minskar ju högre stats du får i vapen hantering. Äh, de har nog kommit på en exellenté idé för att lösa allt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kan dom inte ha auto-aim på PC också? I PC-versionen kommer man ju använda musen till att sikta Har man inte 2 spakar på PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Missförstå mig rätt! Jag sa inte att det skulle bli sämre med mus-sikte (manuellt har vi redan), snarare tvärtom, det jag menade var att uppgraderingssystemet skulle bli sämre, med mindre saker att bli bättre på. Jo jag förstår precis vad du menar. Men jag tror att uppgraderingar på t.ex sikte kommer funka rätt så bra även manuellt, speciellt med sniperliknande vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts