CloG Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Är det någon som har köpt Guiden till VC. Är den bra? Är den värd pengarna? För er som inte har den.. Nån som tänker köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Du får inte köpa en guid!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Vad kostar guiden då? Jag skulle kunna tänka mig att köpa den, men först när jag klarat alla uppdragen.. Skulle nog aldrig köpa en guide till nåt annat spel än GTA dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 (redigerad) Jag ska köpa den snart...*!!* Redigerad 26 november, 2002 av Andreas J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Jag har nu (3)st guider Första till Techu 1, andra till metal gear solid 2:sons of liberty och tredje till GtaIII. Snart till vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Jag har två sådana böcker till GTA3 (en PC, en PS2). Om man missat något under spelets gång så är dessa super att ha! Men man bör dock inte köpa någon innan man har "klarat" spelet. Priset är 190 kr i vår webshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts