Cortez Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Uppdraget heter nåt sånt... Jag tar en bil till deras fabrik. Via busshållsplatsen klättrar jag in när vakterna inte ser. In i fabriken och dödar alla där, och skjuter sömder deras maskiner. Men sen då? Så fort jag springer ut från fabriken och ska bort därifrån kommer det kulor från 1000 håll! Hur fan tar man sig ut därifrån helskinnad? T.e.x satte i en av bilarna där, den började brinna på 2 sekunder pga skott från folk runt omkring. Och jag vet att jag dödade alla Inne i fabriken innan jag förstörde maskinerna. Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 *Spam* Pleeeease, snällaaaaa!!!! Behöver hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 likadant för mig helt f*cking omöjligt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Är det, det där uppdraget man först ska hoppa över en mur/grind sen gå in i fabriken så är det skit mycke gubbar där? Men jag kutade allt vad jag kunde när jag skulle därifrån, då dog jag bara skit lite. TIPS: Ha skyddsväst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag gjorde det genom att bli upptäckt direkt, springa in i fabriken så det laddar fienderna, och springa bort och ta dom på håll. Inga kulregn som dödade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 JAAAAA!!!!! Jag klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Faaan de uppdraget e såå jäävla svårt, ja får damp snart om ja inte klarar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 *Spam* Pleeeease, snällaaaaa!!!! Behöver hjälp! :'( Jag klara det genom att springa åt höger direkt och avleda dom senare tog jag min älskade M4 och tog varenda jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 You've Had Your Chips: inga andra tips än att springa runt och M4á?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 döda dem innan dom dödar dig det är min filosofi och det funkar alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Du har du är chips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag klarade det alldeles nyss. På utvägen så finns det en sniperskytt ovanpå dom stora, multifärgade lådorna (höhö), knäpp honom och utvägen går som en dans. Nu förutsätter jag ju att du/ni/dom som har problem har klarat sig så långt att dom har knäppt alla "vanliga" vakter inne i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Smyg. PS. Vad kan man inte klara av mig en Ak-47 och en Skyddsväst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ta det lugnt. jag stannade i fabriken ett tag efter jag hade tagit sönder maskinerna, det kom några gubbar, sen efter ett tag gick ja ut, då stod det 2-3 vid bilen, bara skjut ihjäl dom sen sticka.. tror dock ja tog deras bil och att någon sköt (vem vet ja inte ) punka på bakdäcket, men punka är ju ingenting.. lätt som en plätt att åka nåt kvarter och sen byta bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 varför byta bil? jag brukar alltid skjuta hål på alla däcken innan jag sätter mig i en bil.. mycket skönare då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 varför byta bil? jag brukar alltid skjuta hål på alla däcken innan jag sätter mig i en bil.. mycket skönare då.. jo säkert, men min need 4 speed är större än min need 4 sladd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Du har du är chips? inte "du har dina chips" då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 hm det är svinenkelt, peppra alla killar som kommer inspringade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Host, den här tråden är iofs mer än 10 dagar gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts