Jump to content

Gamemaker

AE_Dave
 Share

Recommended Posts

Ah, vet att GameMaker är naabish program men klaga inte, det får ni göra någon annanstans, jag är uttråkad och känenr för att göra ett litet spel, dock, jag har gjort ett litet platformspel, iaf så när fienderna och gubben man är rör på sig så funkar inte mina animation där fötterna rör på sig utan de flyter fram.

Vet att det finns ett par människor här som håller på med sådana här program och så men tänkte hjälp mig iaf ni kan annars har jag slösat bort massa tid åt ingenting! :o

Jag har gjort exakt som man ska göra enligt onlinelektionerna dock funkar det inte, det bara kruppar sig, de hänger som sagt upp sig på en enda bild! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skiter i om TGF är bättre än GM, jag är int edirekt satsa på det här, gör bara ett spel för att jag har tråkigt och måste ha något att göra, dock har jag problem med en animation och vill ha hjälp med den inte att massa folk ska komma och diskutera vad som är bättre eller sämmre, så jäkulst störande! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, vet att GameMaker är naabish program men klaga inte, det får ni göra någon annanstans, jag är uttråkad och känenr för att göra ett litet spel, dock, jag har gjort ett litet platformspel, iaf så när fienderna och gubben man är rör på sig så funkar inte mina animation där fötterna rör på sig utan de flyter fram.

Vet att det finns ett par människor här som håller på med sådana här program och så men tänkte hjälp mig iaf ni kan annars har jag slösat bort massa tid åt ingenting! :(

Jag har gjort exakt som man ska göra enligt onlinelektionerna dock funkar det inte, det bara kruppar sig, de hänger som sagt upp sig på en enda bild! :P

Hrm...

Hilfe mich bitte!

heter det faktiskt :)

förresten:

Du ist eine schizofrenic meismacher und liebst kartoffelsalat!

de ni...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrm...

Hilfe mich bitte!

heter det faktiskt ;)

förresten:

Du ist eine schizofrenic meismacher und liebst kartoffelsalat!

de ni...

lolz, Nein nein! Ich liebst NICHT kartoffelsalat, aber, kaffee... mmmmm kaffee mmmmmmmmmmmmmmhmhmhmhmhmmhm MMMMMMMMMMMMMMMMMHMHMHMMH! ;)

*EDIT*

Men när jag tänker efter vet jaginte vad schizofrenic betyder... vad menas med det? ^_^

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

schizofrenic är kanske schizofren? Psykisk sjukdom, du vet?

Weist du nicht was schizofrenic ist!? Lol! Aber, es ist toll wann wir deutsh gesprechen... Ich magst es... Wie gehen (?) es mit deine Spiel?

Säkert gramatiska fel, men skit i det :)

Oh, Entschuldigung ich habe nicht ge(wtf har glömt svarat på tyska hahaha men men).,.... öhm... right... Aber ehm ja, es gehen sehr gut mit meine Spiele, ;)

öhm, tror jag iaf ;) håller på att knäcka det där sketna med animationen men ska la höra med edn där gamemaster

Länk till kommentar
Dela på andra sidor