AE_Dave Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ah, vet att GameMaker är naabish program men klaga inte, det får ni göra någon annanstans, jag är uttråkad och känenr för att göra ett litet spel, dock, jag har gjort ett litet platformspel, iaf så när fienderna och gubben man är rör på sig så funkar inte mina animation där fötterna rör på sig utan de flyter fram. Vet att det finns ett par människor här som håller på med sådana här program och så men tänkte hjälp mig iaf ni kan annars har jag slösat bort massa tid åt ingenting! Jag har gjort exakt som man ska göra enligt onlinelektionerna dock funkar det inte, det bara kruppar sig, de hänger som sagt upp sig på en enda bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Använder du en Gif-animation eller GameMaker-animation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 sorry sent svar hehe kom just hem från kyrkan. Men, om du menar hur jag gjort dem så gjorde jag dem med det där ritgrejset i gamemaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag kan inte hjälpa dig, men mitt tips är att börja med TGF istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag kan inte hjälpa dig, men mitt tips är att börja med TGF istället varför skulle han det? GameMaker är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 uhm.... nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 uhm.... nej kan man göra 3D spel i TGF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Nej men TGF e kraftigt och enkelt att använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Nej men TGF e kraftigt och enkelt att använda Gamemaker är också det...+ att man kan göra 3D spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Min åsikt är iaf att TGF är saftigt mycket bättre än GM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag skiter i om TGF är bättre än GM, jag är int edirekt satsa på det här, gör bara ett spel för att jag har tråkigt och måste ha något att göra, dock har jag problem med en animation och vill ha hjälp med den inte att massa folk ska komma och diskutera vad som är bättre eller sämmre, så jäkulst störande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Min åsikt är iaf att TGF är saftigt mycket bättre än GM! Kan vi inte bara säga att dom är lika bra? Det beror ju också på vilket program man lärt sig Kan du skicka spelet till mig på mailen så ska jag kolla vad som är fel solid_snake169@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Då får du nog fråga gamemaster, som typ e den enda som kan GM. Det är därför de e bättre med TGF, de flesta har de så man får mer hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ah, vet att GameMaker är naabish program men klaga inte, det får ni göra någon annanstans, jag är uttråkad och känenr för att göra ett litet spel, dock, jag har gjort ett litet platformspel, iaf så när fienderna och gubben man är rör på sig så funkar inte mina animation där fötterna rör på sig utan de flyter fram. Vet att det finns ett par människor här som håller på med sådana här program och så men tänkte hjälp mig iaf ni kan annars har jag slösat bort massa tid åt ingenting! Jag har gjort exakt som man ska göra enligt onlinelektionerna dock funkar det inte, det bara kruppar sig, de hänger som sagt upp sig på en enda bild! Hrm... Hilfe mich bitte! heter det faktiskt förresten: Du ist eine schizofrenic meismacher und liebst kartoffelsalat! de ni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Hrm... Hilfe mich bitte! heter det faktiskt förresten: Du ist eine schizofrenic meismacher und liebst kartoffelsalat! de ni... lolz, Nein nein! Ich liebst NICHT kartoffelsalat, aber, kaffee... mmmmm kaffee mmmmmmmmmmmmmmhmhmhmhmhmmhm MMMMMMMMMMMMMMMMMHMHMHMMH! *EDIT* Men när jag tänker efter vet jaginte vad schizofrenic betyder... vad menas med det? Redigerad 8 november, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) schizofrenic är kanske schizofren? Psykisk sjukdom, du vet? Weist du nicht was schizofrenic ist!? Lol! Aber, es ist toll wann wir deutsh gesprechen... Ich magst es... Wie gehen (?) es mit deine Spiel? Säkert gramatiska fel, men skit i det Redigerad 8 november, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 schizofrenic är kanske schizofren? Psykisk sjukdom, du vet? Weist du nicht was schizofrenic ist!? Lol! Aber, es ist toll wann wir deutsh gesprechen... Ich magst es... Wie gehen (?) es mit deine Spiel? Säkert gramatiska fel, men skit i det Oh, Entschuldigung ich habe nicht ge(wtf har glömt svarat på tyska hahaha men men).,.... öhm... right... Aber ehm ja, es gehen sehr gut mit meine Spiele, öhm, tror jag iaf håller på att knäcka det där sketna med animationen men ska la höra med edn där gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Hmm... Detta börjar mer bli en tysk topic... Jag har ju franska i språkval! Jag fattar ingenting! Jag behöver en tolk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Det handlar huvudsakligen om att X sa att Y gillade någon sallad, Y kontrade, S briljerade stolt med sina tyskakunskaper och frågade hur det gick med Y:s spel, han svarade att det gick bra. Sedan kom du in och alla dog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Alla dog??? Skit också!!! Hmm... Eine saladeine ich nooine gooten tagen This topic is going to hell *Funeral song* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts