Krax Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) nån som vet hur många cm stora dom är? Redigerad 6 november, 2004 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Minns att ett sådant här inlägg blev bannat back in the days... Vet faktiskt inte... Mät... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Minns att ett sådant här inlägg blev bannat back in the days... Vet faktiskt inte... Mät... hoppas inte denna blir bannad. jag ska bränna en skiva som jag har laddat ner gratis mixar från den sidan. och ska vara dj på ett disco, och så ska jag fixa framsidan, men vet ej storleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hoppas inte denna blir bannad. jag ska bränna en skiva som jag har laddat ner gratis mixar från den sidan. och ska vara dj på ett disco, och så ska jag fixa framsidan, men vet ej storleken Mät med måttband? Lättaste idén kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 har för mig att dom är 15x12.5 kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ta ett program som heter CoverXP. http://www.coverxp.com/main.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts