gex85 Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Var hittrar man Shooting Range och vad kan man få i fall man skjuter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CloG Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Den är inne på ammunation högst upp på andra ön. Det står t om på kartan. Fast jag vet inte fall man kan skjuta där förrän man har gjort Phils uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gex85 Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Tackar. När kan man börja göra uppdrag för phil? Jag håller på med death row och Avery Carrington Two bit hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SnIFfer Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 du gör det uppddraget när du köpt "malibu club" då måste du visa att du e bra på att skuta ett roligt uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 då måste du visa att du e bra på att skuta ett roligt uppdrag Å svårt!!!! jag höll på typ 20 gånger innan jag fick dom imponerande 61 poängen.. Sen kommer polaren och klarar det på första försöket så får hqan typ 70!!! Då vart man knäckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Fick 73 på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gex85 Skrivet 27 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Hur siktar man då i första person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 mitt högsta hittils är 42 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Jag klarade nått över 80 på första försöket, trots att jag inte är van vid PS2- kontrollen <_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts