Visa Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Har gjort två uppdrag i Angel pine och ett i Dillmore efter att ha låst upp SF! ska jag tillbaka till LS och göra uppdragen åt CATALINA för att få en uppdragsgivare och ett sparställe i SF? eller ska jag till SF och köpa ett ställe och sen få en uppdragsgivare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 man kan spara så fort man har kommit till SF! där poliserna släpper av dig finns save ställe och hos catalina kan man oxå spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 man kan spara så fort man har kommit till SF! där poliserna släpper av dig finns save ställe och hos catalina kan man oxå spara med SF menar jag själva staden och inte det lilla samhället Angel pine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts