Lill Saint Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag har kört d där uppdraget där man tar kort på candy suxxx o jag undrar ifall man kan hitta kameran nån annanstans så att man kan gå runt o fota lite gran! (he,he j*vligt kul!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det har tagits upp mycket tidigare, men nej. Den finns inte nån annanstans. Men jag har för mig att nån här på forumet gjorde en modd som gjorde att man kunde ha kameran när man ville, precis som ett vanligt vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kameran finns med i modden Cool Vice City som du kan läsa mer om och ladda ner i den här topicen. Tyvärr sparas inte bilderna man tar med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Kameran finns med i modden Cool Vice City som du kan läsa mer om och ladda ner i den här topicen. Tyvärr sparas inte bilderna man tar med den. Vad säger dom när man tar ett kort på dom, eller bryr dom sig inte om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nej, omgivningen påverkas inte av kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts