Blues Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Är det nån här som kommer ihåg spelet jag gjorde? PowerMan Hur'som'helst,är det nån som tycker jag ska göra en uppföljare eller ett helt nytt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ta det i gamla tråden.... du får väl göra en uppföljare om du vill, inte för att jag tänker spela men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Den där frågan är ju upp till dig som utvecklare om du har lust att göra eller inte. Btw, hur många trådar ska du göra om det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Dom gammla trådarna är ju...gammla! Men är det nån som kommer spela det om det kommer? Annars är det ju meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Dom gammla trådarna är ju...gammla! Men är det nån som kommer spela det om det kommer? Annars är det ju meningslöst. Du kanske ska tänka så att om du gör det tillräckligt bra kommer folk att spela det... hur ska man kunna veta om det är spelvärt innan det är gjort? Powerman 1 tycker jag inte var särskilt spelvärt, dels för att jag inte förstod kontrollerna, dels för att sådana spel på dator inte är min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag ska göra PowerMan 2 har jag nu bästemt.. vad tycker ni var dåligt med ettan? för jag vill ju göra det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Dom gammla trådarna är ju...gammla! Men är det nån som kommer spela det om det kommer? Annars är det ju meningslöst. man gör inte bara spel för andra ska köra det. man gör ju för att man tycker det är kuL också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag ska göra PowerMan 2 har jag nu bästemt.. vad tycker ni var dåligt med ettan? för jag vill ju göra det bättre. Dåligt: -Inga kontroll-instruktioner -Inga animationer för rörelser, hopp. (Enda jag lyckades göra utan kontroll-info) -Fult (Gör lite 3d-aktiga skuggor. Gör allt i Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Dåligt: -Inga kontroll-instruktioner -Inga animationer för rörelser, hopp. (Enda jag lyckades göra utan kontroll-info) -Fult (Gör lite 3d-aktiga skuggor. Gör allt i Photoshop I början av tvåan kommer det vara en liten tutorial. Animationer är jag dålig på att göra.(skulle man använda mina animationer skulle spelet få enu sämre grafik ) Det är ganska svårt att göra saker i photoshop när man inte har photoshop --Tycker ni nya powerman ser bra ut?-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 tja, a det gör han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag spelade det inte så mycket, men av vad det jag upplevde så var grafiken lite smetig. Det fanns två olika slags skott, eller??? Vad jag minns så var både skotten identiska - inte bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts