_BliXta_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 :"> Kan man plocka upp liftare på San Andreas??? det vore ju kul att hoppa ur bilen innan ett stup och liftaren bara flyger ner med bilen och dööööörr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det finns rykten om att man kan det...men jag har inte sett ngn som står och liftar...:'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag har sett en liftare, men när jag skulle stanna och plocka upp honom kom polisen (som jagade en annan) och körde på mig och jag voltade över liftaren. eller iofs, jag vet ju inte om det var en liftare. han stod bredvid en cykel på landsvägen söder om Fallen Tree och jag TROR han hade handen uppe i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts