luddee Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 När kan man handla på VICTIM! Nån sa att man kan det när man kommit till LV.. och jag har det.. MEN KAN INTE HANDLA PÅ VICTIM! hjjäääälp! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det är när du kommer till LV iaf Åk till LS och kolla (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det kan vara för att bara är i öknen än inte i själva LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 VICTIM är fan det bästa stället att handla på! Satan så dyrt det är, som också ger mer respect. Bara ormskorna jag köpte kostade 1000. Och guldhalsbandet 1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det kan vara för att bara är i öknen än inte i själva LV. Vad menar du Jag har gjort ett par uppdrag i LV... NADA! Jag har hela LV upplåst, inte bara öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Det bästa stället är Didler Sachs. Köpte ett helt tuxedo-ställ för lite över 10 000$ och en klocka för 8000$. Så det var inte direkt värt det men jag fick en massa sex appeal. Vitim tror jag kan man handla i när man har kommit till Wu zi mu i LV. Det kunde jag tror jag... Redigerad 6 november, 2004 av Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 va e VICTIM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 va e VICTIM? det är en kläd affär där man kan bl.a. köpa Biker jacket och skin byxor och bikerboots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 det är en kläd affär där man kan bl.a. köpa Biker jacket och skin byxor och bikerboots. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ok det är väldigt dyra kläder man kan köpa där, inte bara skin grejor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 det gick för mig änr jag klarat flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 det gick för mig änr jag klarat flygskolan ja, för när man har klarat flygskolan ringer *spolier* woozie *spolier* och vill att man ska göra uppdrag för honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Var ligger victim i lv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Finns det nån karta med alla klädaffärer? Fick inte med någon karta till mitt SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag har klarat flygskolan, så jag ska kolla sen om det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Victim ligger längst upp till höger. Köpte dyra kläder och guld smycken så blev min sex appeal skit mycket , inte fullt men mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ever Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det bästa stället är Didler Sachs. Köpte ett helt tuxedo-ställ för lite över 10 000$ och en klocka för 8000$. Så det var inte direkt värt det men jag fick en massa sex appeal. Vitim tror jag kan man handla i när man har kommit till Wu zi mu i LV. Det kunde jag tror jag... När kan man handlai DS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vad är DS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kolla quoten. Jag undrar också när DS öppnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Vad är DS? Didier Sachs? duuh EDIT: Didier menade jag, inte Didler Redigerad 6 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts