Visual_Kei Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vart tar BIG POPPA vägen när man kommer ut ur huset... jag kör efter men det står mission feld eller nåt =P n´ån som har tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Han kör ner förbi Vinewood skylten och sen till höger..Hoppa in i bilen och följ efter honom, så kör du driveby tills den exploderar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kolla kartan, kanske? Duuh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 tack jag fixade det nu =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 lånar tråden. Hjälp. jag klarar bara att ta mig igenom korridoren. hur gör man sen? det är ju typ 1000 gubbar som skjuter på än. är det nån mening att vänta i ett hörn och peppra ner alla eller kommer det nya hela tiden. tar gärna imot tips hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 lånar tråden. Hjälp. jag klarar bara att ta mig igenom korridoren. hur gör man sen? det är ju typ 1000 gubbar som skjuter på än. är det nån mening att vänta i ett hörn och peppra ner alla eller kommer det nya hela tiden. tar gärna imot tips hur man ska göra. ha M4:an framme, ducka, in med R1, skjut och när den du siktar på har dött - växla mål med L2 & R2. Passa på att rulla åt sidan (när du duckar och samtidigt håller R1 inne) när du laddar om eller behöver sikta om. lycka till.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts