Barracuda Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vart kan man låsa upp mobiler? Min mobil som jag vill låsa upp är en Motorola A925.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Erkän att du har stulit den! eller vad menar du med att låsa upp? så att den inte är operatörsbunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 här har vi en mobiltjuv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Eller så har han en 3G-mobil som man måste betala 150 spänn i månaden för att kunna ringa på! Barracuda! kolla runt på blocket de brukar va annonser där de låser upp din mobil! Redigerad 6 november, 2004 av knasn00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kolla här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Erkän att du har stulit den! eller vad menar du med att låsa upp? så att den inte är operatörsbunden? så att den inte blir operatörs bunden, nej. Arvid: Måste skicka in mobilen på den sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 så att den inte blir operatörs bunden, nej. Arvid: Måste skicka in mobilen på den sidan.. Inte alla.. klicka på Övrig upplåsning.. kolla om din mobil finns med där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 det var just det den inte va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Vart bor du? http://www.mumien.se Kommer dock inte ihåg adressen till en som man kan hitta i Stockholm, Göteborg och Malmö... Fighter: Sen när blev man mobiltjuv om man låser upp mobilen? Redigerad 8 november, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 lånar denna topic lite.... en fråga ang. t630 vad får man göra utan att garantin bryts??? får man byta skal sj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 garanin bryts både om du låser upp eller byter skal själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vart kan man låsa upp mobiler? Min mobil som jag vill låsa upp är en Motorola A925.. yeah jag har osso en motorola a925 men den va REDAN upplåst!! men kolla här godis till din mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Min va mee upplåst Föresten, vet nån om man kan ladda hem Zelda eller Final Fantasy till mobilen mee? Redigerad 11 november, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts