nexus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag sku hyra film idag men undrar fins de någon film som typ är som sanandreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag och min kompis såg en film som liknade GTA 3 till 100%! den gick på TV för ett års sen den va skitgrymm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kan man hyra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kan man säkert! problemet e ju bara vilket namn filmen har!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jo de va de stora probleme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Hyr "Menace to Society"...En grymt bra film, måste ha sett den 30 gånger minst! Redigerad 6 november, 2004 av Gangzta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 san andreas film: boyz n the hood eller menace II society. Boyz n the hood har bäst skådespelare men menace II society tycker jag e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det finns en film som heter Grand Theft Auto. Den är i princip omöjlig att hitta men den finns. Den är precis som GTA 3. Sen ska du se Scarface för Vice City. San Andreas bör du se: Bullet, Above the Rim och Juice (bäst är Juice). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 de finns en film som heter GTA och The getaway men dom fick inte visas i sverige getaway fick bara visas i england och Grand theft auto i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 de finns en film som heter GTA och The getaway men dom fick inte visas i sverige getaway fick bara visas i england och Grand theft auto i USA Aha, då är det därför. Ladda ned dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Asso hyr TROJA det är ju fett likt att Bellas ( Hecktor ) och dom tar över ens mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Oj oj, finns många filmer GTA är likt enligt mig. Karaktärerna är ju klockrent lika från Ice Cube filmerna, boyz n the hood, barbershop mfl. Vi kan ta blood in blood out som ett exempel på omgivningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts