Arvid Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Varje gång jag kopplar ner och sedan kopplar upp mitt ADSL igen får jag en ny IP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Varje gång jag kopplar ner och sedan kopplar upp mitt ADSL igen får jag en ny IP... Klicka på som in i h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 bara runt 10 klick kvar, sen får vi se om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Sådär, klart, ni behöver inte klicka mer Nu får vi se om det funkar, jag borde få ett mail om det senare/imorgon. Det låter dock lite skrämmande när man läser detta: All statistics are manually screened (yes, we look over our log files line by line every day). If we don't like your clicks then we will delete your account. So if you think this is going to be an easy way to rip us off forget it. If you have legit clicks then we may even offer to keep paying you for the adspace after you are done. We will not activate your shell if the statistics do not appear legit. Nåja, jag hade inte direkt räknat med att få en server med 500mb så lätt, det känns mer som en bonus om det lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Heja!! Hoppas de funkar... Å du kommer ju inte hem förrens på sönda... Du é på GameHack eller va de heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Det verkar inte fungera är det ända jag kan säga... Men det var ju värt ett försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Du é på GameHack eller va de heter... dreamhack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 hultan på tal om sånt här... känner du igen adressen nitroclicks.com och hur går det me den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Va fan! Har ni tryckt på länken? Det står dom har stängt för sabathen (judisk "helg"). Vem stänger ner en hel webbsajt för att en sån grej? Har aldrig sett det förut iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Va fan! Har ni tryckt på länken? Det står dom har stängt för sabathen (judisk "helg"). Vem stänger ner en hel webbsajt för att en sån grej? Har aldrig sett det förut iaf... LOL! De verkar vara lite oseriösa, eller så är de extremt seriösa samool: Jag kryper fram i snigelfart och är just nu på $346.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 samool: Jag kryper fram i snigelfart och är just nu på $346.6 oki.. den stannar säkert upp helt på $499... fan va dom tjänar pengar på sånt där... jag är ganska skeptisk just nu...och passiv, har t.o.m. glömt lösenordet till sajten... puh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 (redigerad) Va fan! Har ni tryckt på länken? Det står dom har stängt för sabathen (judisk "helg"). Vem stänger ner en hel webbsajt för att en sån grej? Har aldrig sett det förut iaf... hehe.... d e nog d roligaste jag sett nån gång...nästan...judisk helg... e d nån sån där klippa-av-snoppen-fest eller? utdrag: "In observance of the Jewish Law, free-root.com is closed today. We do not accept new clients on Sabbath." Redigerad 30 november, 2002 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Sjuka dom måste vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 hehe.... d e nog d roligaste jag sett nån gång...nästan...judisk helg... e d nån sån där klippa-av-snoppen-fest eller? utdrag: "In observance of the Jewish Law, free-root.com is closed today. We do not accept new clients on Sabbath." Nej det är inte en klippa av snoppen helg... Är inte sabbathen då dom inte äter nått?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Är inte sabbathen då dom inte äter nått?? det är väl muslimer bara som har sin fasta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 har hundra pers klickat nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 har hundra pers klickat nu??? 100+ men det funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 hultan på tal om sånt här... känner du igen adressen nitroclicks.com och hur går det me den Asså vad ska man göra där.....det verkar som man kan tjäna pengar men på vad?va ska man göra?? såg att man måste vara 18 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Asså vad ska man göra där.....det verkar som man kan tjäna pengar men på vad?va ska man göra?? såg att man måste vara 18 år sök på nitroclicks i sökmotorn på forumet i offtopic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts