solle Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hej skulle bara säga att GTA SA e det bästa spel jag har spelat. men ett litet fel har jag hittat och det e alla hus man köper se likadana ut nästan. jag vill ha sån hus man kan köpa som e lika stor som den i VC. Men annrs har detta spel inget fel peace no war more lovin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solle Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kan nån svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 svara på vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det var en onödig tråd men jag håller med dig. Och vänta lite längre än 5 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_BliXta_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ja exakt ehehe... Kan hålla med om att spelet (nog) är kul då jag får det på måndag..(:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kan nån svara Först kan du ju ställa frågan, det underlättar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag antar att han vill ha ett lika stort och fett hus/savepoint som Herrgården i Vice city..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 önodigt inlägg ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 finns inte ett riktigt stort hus att köpa men du får *spoiler*en stor villa uppe i winewood när du klarat alla uppdrag i las venturas och drar tillbaks till los santos, ok det är inte din villa precis men det är väl det närmaste man kan komma i det här spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 önodigt inlägg ... Enligt mitt tycke så är 50% av alla inlägg rena svammlet.... känns som man är på lunarstorm och chattar med 10-14 åringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts