Visa Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kan någon vänlig själ rita ut på KARTAN vart Ticket Machinen i Los Santos finns? Är så sugen på att flyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Åk till flygplatsen! Sen går du till den gula ingångspilen så kommer den rutan upp!, men du måste ha låst upp den stad du vill åka till innan man kan åka dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 men du måste ju ha låst upp nån av dom andra städerna för att kunna flyga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 åk till flygplatsen genom motorvägen sen svänger du av och kommer till en underjords rondell där svänger du höger sen kan du se terminalerna åk upp en våning och på höger sida så ser du terminalen med en gul grej framför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miyata_Kagi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Snälla nån...kan inte folk bara BÖRJA med att leta innan dom frågar...DET LÄRDE JAG MIG AV MAMMA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Tack! Ja, klart jag förstår att jag ska ha låst upp andra städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts