mickemannen Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kollar man på skivan i en dvd-läsare i en dator och kollar på maps så står det på maggarna sf, la och vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jao, om du kollar så finns monkeyman och pshycho med nånstans rockstar humur: ska även finnas gaylampost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 letar för fullt efter monkeyman och psycho.. när jag hittar tar jag printscreen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 yeah do that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 måste nog göra er besvikna.. jag har letat igenom varje mapp och kollat varje fil.. man måste nog ha nåt slags program för att läsa ps2-skivor utan att spela upp dom, nåt typ av program som används för att formatera piratkopior eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jo det har du rätt i för jag har läst att andra hittat dessa filer :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hittade inte någon fil som hette monkeyman eller Psycho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 testat att kolla texturerna i img filerna? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Kolla ifall man kan röka haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Stoppa in sa-skivan i dvdläsarn i datorn, sen moddar man lite och bränner ner de på skivan igen.. Så moddar man ps2 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Stoppa in sa-skivan i dvdläsarn i datorn, sen moddar man lite och bränner ner de på skivan igen.. Så moddar man ps2 spel Vaaa´?? Det går väl inte? Sorry om jag drar upp en gammal tråd! Redigerad 29 januari, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vaaa´?? Det går väl inte? Sorry om jag drar upp en gammal tråd! Om man har chippat sitt PS2 går det väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Nej det går inte om du inte har extrema programerarkunskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 SA är grymt komprimerat, så det skulle ta jäääääävligt lång tid att modda det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts