Pollmannen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Inledning: Filmer älskar vi ju alla, inte sant? Det gör ju i alla fall jag (Arman), men vilken genre gillar man mest då? Är det action som i Terminator eller är det sci-fi som i Stjärnornas Krig? Poll: Vilken genre föredrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Måste bli Komedi! Är det enda jag ser på nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Komedi, lätt. Det tar ALLT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 typ actionkomedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Skräck får de bli, eller komedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Krigs/Drama vem älskar bara inte filmer som t.ex. Stalingrad, The bridge at Remegan, a Bridge too Far, The Bunker? Eller varför inte Windtalkers, Pearlharbor? Och andra godingar är ju också The Sniper (även om jag personligen skulle vilja kalla det för en actionfilm, ingen krigsfilm), Full Metal Jacket, och den brutala filmen Platoon någon? mmmmmm sweetness, och sen har vi ju också de goda Band of Brothers avsnitten och Saving Private Ryan... mmmmmhmhmhmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Skräck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Action blir det för mig, Troja rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Krigs/Drama vem älskar bara inte filmer som t.ex. Stalingrad, The bridge at Remegan, a Bridge too Far, The Bunker? Eller varför inte Windtalkers, Pearlharbor? Och andra godingar är ju också The Sniper (även om jag personligen skulle vilja kalla det för en actionfilm, ingen krigsfilm), Full Metal Jacket, och den brutala filmen Platoon någon? mmmmmm sweetness, och sen har vi ju också de goda Band of Brothers avsnitten och Saving Private Ryan... mmmmmhmhmhmm Jag sätter ett stort w0rd här! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Komedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Inget går upp mot en bra actionrulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Action eller komedi, det får blir action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Får väl skriva de bästa filmerna från respektive genre... Action: Terminator som jag nämnde innan är en typisk actionfilm... Äventyr: Sagan om Ringen och Livet är Underbart är ju inga dåliga exempel... inte heller Tillbaka till Framtiden... Komedi: Filmer som Top Secret! är riktiga komedifilmer! Thriller: Hmm, kommer inte på någon... Skräck: Skräckfilmer är inte min grej... Fantasy: Helt klart Sagan om Ringen men finns väl andra också! Science-Fiction: Stjärnornas Krig och många fler... Drama: JFK är väl en typisk dramafilm... långtråkig alltså... Romantik: Livet från den ljusa sidan är ganska bra! Deckare/Kriminalare: Hmm, Bond men bara dem gamla filmerna, idag är det ju action hela vägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Skräck och Komedi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Action: Kill Bill, Terminator 3 Äventyr: Big Fish Komedi: The Big Lebowski Thriller: Kill Bill 2, Pulp Fiction Skräck: The Shining, Dawn of the Dead (valde att placera den i skräck istället för humor där den borde vara) Fantasy: Härskarringen Science-Fiction: Inte min genre, men såg Hellraiser igår, lite science-fiction iaf Drama: Fightclub (aa det får ligga på drama) Romantik: Deep inside Stacy Valentine? Deckare/Kriminalare: Bond, Beck- aka Späck-filmerna Dokumentär: Bowling for Columbine Redigerad 6 november, 2004 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Porr.... men eh nej typ action (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Action blir det för mig, Troja rockar! har precis hyrt den ska se den nu (:!!! Gillar aciton och komedi. Vote : action Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vote: Komedi! Kollar bara på Komedier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Får väl skriva de bästa filmerna från respektive genre... Action: Terminator som jag nämnde innan är en typisk actionfilm... Äventyr: Sagan om Ringen och Livet är Underbart är ju inga dåliga exempel... inte heller Tillbaka till Framtiden... Komedi: Filmer som Top Secret! är riktiga komedifilmer! Thriller: Hmm, kommer inte på någon... Skräck: Skräckfilmer är inte min grej... Fantasy: Helt klart Sagan om Ringen men finns väl andra också! Science-Fiction: Stjärnornas Krig och många fler... Drama: JFK är väl en typisk dramafilm... långtråkig alltså... Romantik: Livet från den ljusa sidan är ganska bra! Deckare/Kriminalare: Hmm, Bond men bara dem gamla filmerna, idag är det ju action hela vägen... om man ska snacka komedi tycker jag "Titta vi flyger" lätt är den mest extremt humoristiska filmen jag någonsin sett! Hade kramp i käften (och jag är seriös.) efter jag hade sett den. (:!!! *EDIT* Originaltitel: Airplane Redigerad 6 november, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vote: Skräck! Fast komedi och action är ju också bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts