Vice Master Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Idag när jag skulle fixa lite armor och en fallskärm på mount chilliad så såg jag en liten röd prick (ett UFO) flyga väldigt snabbt över himlen. Jag pausade direkt och var beredd på att ta fram kameran i spelet. Jag bytte så fort jag kunde till kameran, men det var förgäves, den röda pricken hade åkt iväg. Det var inte ett flygplan för att det var ingen rök efter den och den åkte väldigt snabbt, och inte i en linje utan den åkte i sigg sack (stavning). Varför får bara 30 st vara med! Jag vill också vara med! Det låter som det var ett stjärnfall å de e inte så ovannligt. Men de kanske va något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vet någon ett bra ställe där man kan leta efter Bigfoot och UFO(Aliens) i LS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Gör en hemsida om "crewet" vettja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men för att hitta bigfoot eller nått som lf så kan man prova att ta på sig värmeglasögonen så kanskem an hittar dom om dom finns såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Varför ska man ha ett "team" där bara några får jaga grejer. Varför inte skapa "Team GTASajten" eller nåt där alla på gtasajten som har gtasa får jaga grejerna! Och ett tips, om ni har möjlighet till det, filma när ni ser ufo eller bigfoot! Då är det större chans att man tror på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 har sett lite.. skumma grejjor på himmlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Bra grabbs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hur ska man sätta in filmer och bilder?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Låt bara Crewen vara som den är. Jag tycker 32 personer räcker väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Asså ja vet att ni är fulla i crewen men låt bara lilla mig joina med plx :'( ja huntar allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 man-stamp du kan ju ändå jaga allt vem har sagt att du inte kan jaga du kanske inte får vara med dom men jaga själv frö alla som är med kan ju inte spela tillsammans bara söka i sett eget san andreas så du kan ju jaga för dig själv för du kanske vill se dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 man-stamp du kan ju ändå jaga allt vem har sagt att du inte kan jaga du kanske inte får vara med dom men jaga själv frö alla som är med kan ju inte spela tillsammans bara söka i sett eget san andreas så du kan ju jaga för dig själv för du kanske vill se dom Ord. Sorry man-stamp men den e full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Lyssna på min "upplevelse" klockan är ca 22:30 en torsdag kväll uppdraget är "The black project" står vid utkanten av area 69 och kollar runt lite när jag får se på nått som "seglar" i luften en liten bit ovanför area 69 som sedan försvinner spårlöst! tror den gick uppåt men är inte säker..jag hade ingen kamera för att jag bytte ut den mot en fallskärm..men ja hade ändå inte hunnit tagit ett kort för att jag knappt fattade vad det var! men jag såg den och det räcker för mig... Edit: det var ingen "prick" utan jag såg formen och allt..den var mörk antingen grå eller lila svart och såg ut som ett av korten som ses i lill brobel in eller va de nu heter Redigerad 9 november, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Lyssna på min "upplevelse" klockan är ca 22:30 en torsdag kväll uppdraget är "The black project" står vid utkanten av area 69 och kollar runt lite när jag får se på nått som "seglar" i luften en liten bit ovanför area 69 som sedan försvinner spårlöst! tror den gick uppåt men är inte säker..jag hade ingen kamera för att jag bytte ut den mot en fallskärm..men ja hade ändå inte hunnit tagit ett kort för att jag knappt fattade vad det var! men jag såg den och det räcker för mig... Låter skumt. Det kanske va aliens som anfaller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Låter skumt. Det kanske va aliens som anfaller vem vet.. ta en titt själva men ha kamera med er.. ja stog på kullen vid area 69 och titta ut över det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 vem vet.. ta en titt själva men ha kamera med er.. ja stog på kullen vid area 69 och titta ut över det.. Lyssna på min oxå . Hejduttan vilken upplevevelse det kom ett jetplan förbisusande vid Mt.chilliiad och crasha på en lastbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 varför inte ha som mål att få 50 medlemmar i jaga-monster-och-andra-skumma-grejor-i-san-andres "klubben"? Eller kanske 100? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 varför inte ha som mål att få 50 medlemmar i jaga-monster-och-andra-skumma-grejor-i-san-andres "klubben"? Eller kanske 100? Det blir för mycket, Hur har du tänkt dig ha 100 st på msn hela tiden. Jag har redan fullt på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svärd Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Okej har den är "klubben" komit fram till nån än då?kan nån inte skika några bilder på nåt över naturligt adda mig på absolute_svard@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svärd Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ni kan juh alltid leta efter spök taxin de e ganska grym!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts