xstreem Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hahhaha ventrilo vafan e de för kul me de? han kanske inte visste de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hur många är vi med nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag vill också vara med! Jag jagar ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Shit, jag är på... letar efter Big-foot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geekah Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Im on, de där jävlarna ska fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Man kan inte gå med längre. Vi är 30 och det räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Man kan inte gå med längre. Vi är 30 och det räcker räknade du me mig? :'( *EDIT* inte för att jag frågade men jag frågade för några timmar sen om det fanns plats kvar men du svarade alldrig då! :'( :'( Redigerad 7 november, 2004 av GTA## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Attan också, Mac OS X verisonen av ventrilo går inte att ladda ner! Får väl vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 det är ju 32 st i crewen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 har nån vent server alla kan snacka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag har ett kort på ett troligt UFO...det åkte skit fort över himlen och jag fick det precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag har ett kort på ett troligt UFO...det åkte skit fort över himlen och jag fick det precis kan du inte ladda upp bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Jag och HemuleN satt hemma hoss mig och spelade. Jag skulle visa han hur mt. chilliad såg ut och vi tog mountain biken och cyklade upp. När vi tillslut kom upp till toppen så parachutade vi ut, landade på en liten klippa som stog ut från berget och fick syn på något gick runt bland träden! Vem vet, kan det vara Bigfoot? Redigerad 7 november, 2004 av Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag och HemuleN satt hemma hoss mig och spelade. Jag skulle <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=visa&v=56">visa</a> han hur mt. chilliad såg ut och vi tog mountain biken och cyklade upp. När vi tillslut kom upp till toppen så parachutade vi ut, landade på en liten klippa som stog ut från berget och fick syn på något gick runt bland träden! Vem vet, kan det vara Bigfoot? Inklippt det är inga "Streck" från Tv'n på eran "BIGFOOT" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Banna fjanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 räknade du me mig? :'( *EDIT* inte för att jag frågade men jag frågade för några timmar sen om det fanns plats kvar men du svarade alldrig då! :'( :'( spela roll om du inte "får vara med", va med mig så får inga andra vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Inklippt det är inga "Streck" från Tv'n på eran "BIGFOOT" Vadå inga Streck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Det är ju visst streck? waddarya talking about? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Idag när jag skulle fixa lite armor och en fallskärm på mount chilliad så såg jag en liten röd prick (ett UFO) flyga väldigt snabbt över himlen. Jag pausade direkt och var beredd på att ta fram kameran i spelet. Jag bytte så fort jag kunde till kameran, men det var förgäves, den röda pricken hade åkt iväg. Det var inte ett flygplan för att det var ingen rök efter den och den åkte väldigt snabbt, och inte i en linje utan den åkte i sigg sack (stavning). Varför får bara 30 st vara med! Jag vill också vara med! Redigerad 7 november, 2004 av _tobbe_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ok jag är med å jagar allt!! Jag letar bara i LS å SF för jag har inte kommit till LV än :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts