homie_boy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) jag vill gärna va me.. jagar isf läderfejset.. har digitamkamera så ja kan spela in en kort videosekvens på han när jag hittar honom.. msn: sonesson8909@hotmail.com Redigerad 6 november, 2004 av homie_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Im in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Klart man är med happy hunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag är LÄTT med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag är med och jagar ufo med jet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag är med och jagar ufo med jet i'm in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag är me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag är med och letar helst efter leatherface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Klart jag borde få vara med jag gjorde ju till och med en UFO guide på GTAsajten (en guide hur man får syn på UFOn) För övrigt in på #vi_ska_hitta_bigfoot @ quakenet (IRC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag har ingen ps2a men jag ska fan hitta dem ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Jag går gärna med, dock så har jag varken mobilkamera eller digital-kamera och kan därför inte lägga in foton här. Men jag är sugen som bara den på att leta monster. Speciellt Leatherface, men också bigfoot. Allt. genefan999@hotmail.com Redigerad 6 november, 2004 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag är med. Har sett läderfejjan så att jag kan leta efter han eller "Brinnande kors på åkrarna" som vissa på GameFaqs säger att det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag är med. Har sett läderfejjan så att jag kan leta efter han eller "Brinnande kors på åkrarna" som vissa på GameFaqs säger att det finns Brinnande kors? Det är nog på "The cult" farmen. As skumt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 alltså kan ni ta det lite lugnt, Är det bekräftat att man kan se Bigfoot, Aliens och Leatherface?. och var det inte någon som skulle maila Rockstar om det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 De kan ju också finnas häxringar på fält å åkrar. Aja, jag är med, letar efter allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ´Har uppdaterat medlems listan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag är på och jagar allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag är med, jagar allt och alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag jagar allt och har hört läderfejjan! sett nåra knäppa saker flyga förbi också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 lätt me! ja allt, skriv PM om min msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts