MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Någon som vill va med i min "Crew" för att leta efter "Big-foot" "Läderfejjan" och "Aliens" m.m http://www.rfthomas.clara.net/bigfoot.html Såg ett ufo förut idag 6 november (2004) Regler: Leta hellst varje dag (Inte nödvändigt men helst ) ABSOLUT INGET FEJKANDE!! Ha alltid med dig en kamera till hands antingen riktig eller en från spelet. OBS. Glöm inte vapen! Nå? Någon som vill? Dom som är med är: HowHow : Jagar hellst "Biggan" Timson : Jagar allt Dutchi : Jagar allt Hummler : Jagar allt Tidsam : Jagar allt eddy : Jagar alllt Tydligen : Biggan? Leftbehind : Allt? Pimpen : Allt Makker : Allt -Mademan- : Läderfejjan? Rcd : Allt Homie_boy : Allt Mankan : Allt Jojon_5 : Allt Plutonium_man_91 : Allt Panzerpanz : Allt Swat : Allt Geas : Allt Gta_Freak : Allt Bodysnatcher : Allt The_gamemaster : Allt Richard_I : Allt xstreem : Allt Roadrnr : Allt AtWa : Allt the_yakuza_man91 : Allt Dowie : Allt Dr_eviil : Allt Alias : Allt Phil : Allt Köttis : Allt? VI ÄR 30 NU SÅ INGA MER PERSONER Redigerad 7 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag är på, har tänkt på att starta en "klubb" men väntat tills jag kommit på ett bra namn och gjort en bild att lägga upp som sgnatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Okej vad vill du hellst "Jaga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag är lätt med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har hört rykten om att biggan kan man inte se om man har kamera, i spelet alltså. så skippa spelkameran å ta en real deal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag är lätt med! HowHow vad vill du hellst jaga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vi jagar allt, adda mig på msn så kan vi diskutera msn: tims0n@msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Okej, Allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ja e fett med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 HowHow vad vill du hellst jaga? tjaaaa.. Går det bra om jag tar bigfoot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tjaaaa.. Går det bra om jag tar bigfoot? Japp du får välja vad du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 How Säg din msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Jag e med ! Huntar allt, håller på nu faktsikt! faktiskt ska det vara Redigerad 5 november, 2004 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag e med ! Huntar allt, håller på nu faktsikt! Kk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tack för att du reply på min post också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tack för att du reply på min post också Du e ju upp skriven .. Sorry för No reply Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ska ni ha min msn också ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Weei ska ja adda dig på msn ? asso du får förklara allt det här med bigf00t o det...ja fattar typ bara att det är en apa som inte syns ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hmm, alltså ja kan ju vara med, ja å en polare brukar som jaga efter biggan å så.. Kan ju säg till om jag ser han å fixar kort på han,, har oftast en kamera breve mig då ja är ute å chillar i skogarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts