graffe Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har läst i en FAQ att om man får alla guld på driving school får man en bil som heter Hotknife... Nån som vet vad det är får nån eller var man kan hitta den annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det är en hotrod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) var kan man hitta den då?? förresten... var kan man hitta bilen "comet" Redigerad 5 november, 2004 av graffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 var kan man hitta den då?? förresten... var kan man hitta bilen "comet" Svårt att säga ett ställe..tror jag har sett den i alla städer. Men kolla t.ex "the strip" i LV, där såg jag en nyss. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) en cool bil (hotknife) Redigerad 5 november, 2004 av Tobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 asså..kan nån förklara var driving school är och alla andra skolor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 asså..kan nån förklara var driving school är och alla andra skolor? driving school ligger nära det första safe-houset inne i södra san fierro (då menar jag stads-området san fierro) med ett rött $ som symbol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 okey thx =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts