Saleen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) När jag precis har gjort uppdraget med den mexikanska tjejen när man ska åka 4-hjuling så fastnar det bara... Vet inte vad det är för nått fel.. Så nu kan jag inte komma vidare i spelet.. :'( Jag har fixxat en ny skiva men det fastnar ändå.. Vad skulle det kunna vara för fel..?? Redigerad 5 november, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Fel på dig Skojja bara Kolla din laser eller putsa cd-n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Fel på dig Skojja bara Kolla din laser eller putsa cd-n. jag har en sprillans ny cd.. men lasern är jag lite osäker med, för när jag spelar andra spel te.x FIFA -05 och GT4 Prolouge så händer det ingenting.. Redigerad 5 november, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det måste va nog en glitch så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skurk Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Blev samma för mig det är när du svänger in på grusvägen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Det måste va nog en glitch så fall.Glitch, vad är det om man får fråga..? (:!!! Blev samma för mig det är när du svänger in på grusvägen va ja, ungefär där.. jag har t.o.m köpt ett nytt PS2 för att det kunde vara lasern sa dom i affären.. men det fastnar ändå.. :'( jag måste få det och funka!! Redigerad 6 november, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 haha... är du en aning bortskämd? Först så skaffar du en ny CD, sen köper du en ny PS2 (BARA FÖR EN BUGG!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Glitch, vad är det om man får fråga..? ja, ungefär där.. jag har t.o.m köpt ett nytt PS2 för att det kunde vara lasern sa dom i affären.. men det fastnar ändå.. :'( jag måste få det och funka!! Asså, om du har en ny skiva samt ett nytt PS2 skulle jag mer vilja skylla på TVn. Annars är det en bug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 men testa köpa en ny tv oxå då! när du ändå håller på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts