Mr.Magic Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 På alla sidor jag är inne på så är texten så här liten. Se bilden. Vad ska jag göra för att fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Håll inne CTRL och scrolla med hjulet på musen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Visa > Textstorlek i IE View > Text Size i Firefox eller som arman sa, CTRL + Scrollwheel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Visa > Textstorlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Mozilla Redigerad 5 november, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 För en sån här baggatell? Väx upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 För en sån här baggatell? Väx upp vörd. kung-f00d, hände för mig också förut, men sen satte jag på migm ina haxx flaxx kalsonger så fixade det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Första gången det där hände mig körde jag en systemåterställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Första gången det där hände mig körde jag en systemåterställning. *Laughing out Loud...* (:!!! Redigerad 6 november, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Första gången det där hände mig körde jag en systemåterställning. haha, panik (:!!!. Men nää, nu ska jag tjata om firefox. Testa det, gillar du inte kan du ju alltid ta bort det -_- Redigerad 6 november, 2004 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Visa -> Textstorlek och klicka på störst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Mozilla nödvändigt när det itne är något fel (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts