niominuter Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Är det bara som inte kommer längre än 2 meter utanför area69 innan jag blir nedskjuten , eller är det skit svårt för er med? Nån som vet hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Är det bara som inte kommer längre än 2 meter utanför area69 innan jag blir nedskjuten , eller är det skit svårt för er med? Nån som vet hur man gör? de upprdaget var ju lätt..man bara flyger högt upp..o sen iväg inga problem alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Asso på flygplats och det är alla plan låsta för mig... så ja har inte ens börjat flyga ... kan du förklara varför det ej går ? Sorry om jag drog lite off-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niominuter Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 de upprdaget var ju lätt..man bara flyger högt upp..o sen iväg inga problem alls.. ok.. då va det nog bara jag då .. får väll testa igen då, och flyga högt som faaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag flög först högt upp sen när ja kom utanför stängslet så gick ja ner å flög på låg höjd. Simpelt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niominuter Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ojojoj.. *beep* va gött.. nu hittade jag en knapp som man stängde deras sam sites med.. så om jag inte klarar det nu, vet ja inte vad jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts