Fat Abbot Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Detta har hänt 2 gånger nu. Jag klarar sista uppdraget men när *SPOILER* Tenpenny flyger ner från bron så blir det svart skärm och sen fortsätter den bara vara svartskärm hela tiden har haft igång det nu i 1h sen han flög ner och inget händer. Hjälp tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Detta har hänt 2 gånger nu. Jag klarar sista uppdraget men när *SPOILER* Tenpenny flyger ner från bron så blir det svart skärm och sen fortsätter den bara vara svartskärm hela tiden har haft igång det nu i 1h sen han flög ner och inget händer. Hjälp tack! stackare :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Bug? Repa på din cd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fat Abbot Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tittade på cdn och det var precis som om någon med JÄTTE små fingrar hade petat överallt på cdn har tagit bort dem fläckarna nu och ska testa när jag orkar igen annars så tar jag hem det till en polare och tar hans sparfil eller testar vi att klara det på hans cd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts