stev_man Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hur tar jag över olika "territorium"? Spraya över tags? hmmm...tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Först måste du kommit så långt så att du kan göra det, Sen går du till dom andras territorium.... Och då dödar du några av deras gäng members... Då har du startat ett gäng krig. Och det är 3 olika våger med folk, Först vågen har typ pistoler,Andra machine gun och dom sista AK's OM du har överlevt och dödat alla vågor så får du territoriumet. Hoppas du fattade och Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peppe Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 gå vidare i storyn bara, de kommer berätta allt om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ok tack förs svaren; skall fortsätta is toryn tills de säger något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Har kommit dit då det är dax att ta över. Ska man ta över så att allt blir grönt? Verkar ju ta en evighet isåfall.. eller är det bara en viss %? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ju fler territorer du tar över, desto mer pengar får du in via dollarmärket vid Johnson huset... det är inget krav att ta över alla territorier för att gå vidare i storyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 har gjort 2 sparfiler på den ena äger jag hela los santos men ballas snodde allt jag hade kämpat för att ta ( hatar ryder och smoke nu ) och på den ena är jag inte ens hälften så långt man ska vara för att få ta över ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag äger alla territorium förutom ett litet men det finns inga gangmembers där så jag kan inte starta ett krig några tips om hur jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Asso efter ett par uppdrag när man kommer till SF så försvinner alla territorium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag äger alla territorium förutom ett litet men det finns inga gangmembers där så jag kan inte starta ett krig några tips om hur jag ska göra? Dra ut medlemmar som åker i bilar och döda dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jo men det åker inga där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts