darkjak Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ifall du bestämt att du ska börja med den så var det väll ganska onödigt att starta pollen ! eller ? o ja votar förståss på den enormt fina tunnan ! Du behöver inte oroa dig! Om majoriteten säger tunnan, får väl den officiella versionen av GTA:Sweden innehålla en Tunnan. Men jag ska ha Draken hemma hos mig. Jag tänker göra Draken, och därmed basta. Vill du ha Tunnan, får du göra den själv, eller be nån annan göra den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag begär Draken! Men det ordnar sig... Du får ju slänga upp även den för nedladdning sedan när modden släpps (om den släpps...). EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vote: Tunnan Hoppas man kan spränga ljudvallen i spelet också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag begär Draken! Men det ordnar sig... Du får ju slänga upp även den för nedladdning sedan när modden släpps (om den släpps...). EB Kan nästan garantera att min Draken kommer att släppas. Sen finns det ju folk som håller på med Nile City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Vad har Nile City med svenska flygförsvaret att göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Vad har Nile City med svenska flygförsvaret att göra ? De här flygen är som bekant till för GTA:Sweden SA-edition. Det är Nile City också. Jag har ett förslag: Man ersätter jetflyget i SA med Gripen, och WW2 flyget med andraplatstagaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lizzard_spy Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 vote: Draken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts