darkjak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vilket ska vi ha med som standardmilitärflyg i GTA:Sweden SA-edition? Den hypermoderna Gripen: Den inte fullt så moderna Viggen: Den urvackra Draken: Lilla Lansen Eller flygplanet som gjorde Sverige till det tredje landet som sprängde ljudvallen: Vote:Draken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jas är inte hyper modern inte för att skryta så kan jag lite om flygvapnet ! den första jas togs in (blev prototyp) 1990.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Haha, tyckte väl att jag kände igen den där draken bilden, från FS2002-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Haha, tyckte väl att jag kände igen den där draken bilden, från FS2002-2004 finns draken med i combat Flight Simulator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zananders Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Lilla tunnan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 finns draken med i combat Flight Simulator? vette fan, jag snackar om Flight Simulator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 vote: tunnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Självklart vår egna lilla söta Tunna! Sen är väl inte Gripen så hypermodern? Aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 En självklar tunna på denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Självklart vår egna lilla söta Tunna! Sen är väl inte Gripen så hypermodern? Aja. Gripen är väl i och försig ett av världens bästa stridsflygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Svårt val med alla så hypersexiga plan men en gammal och historisk flygmojj måste va med! Vöte: Tunnan... Redigerad 7 november, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Funderar på om vi inte ska ta bort tunnan och Lansen... De var ju ur tjänst 1992 (då SA utspelar sig). Just nu verkar det som att Gripen kommer att vinna. Hur ni som röstar på tunnan resonerar kan jag bara undra.... Den är gammal, ful och ineffektiv. Hursomhelst: jag kommer INTE göra nåt annat än en Draken. Ska nog påbörja den till helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Vote, Draken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rodder76 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Vote: Tunnan (Kult!) 2a : Draken (otroligt vacker) 3a: Gripen (modernast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) lite svårt val men jag valde gripen.. vote: GRIPEN Redigerad 8 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Hur ni som röstar på tunnan resonerar kan jag bara undra.... Den är gammal, ful och ineffektiv. Åsikter om utseendet är ju som bekant olika från person till person, möjligt att den är gammal, men tänk på att det är det enda svenska flygplan som någonsin varit med i krig. Tror inte det var ineffektivt direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Tunnan lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Åsikter om utseendet är ju som bekant olika från person till person, möjligt att den är gammal, men tänk på att det är det enda svenska flygplan som någonsin varit med i krig. Tror inte det var ineffektivt direkt. Vilket krig då? Känner nån till hur många olika stridsflyg det finns i GTA:SA? Kanske vi kan ha med allesammans! Men jag tror att vi kommer att få välja bort Lansen och Tunnan som militärflyg. De var ur tjänst vid 1992. Däremot kan de få ersätta civilflyg, om nån bestämmer sig för att göra dom. Själv jobbar jag på Draken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde SWE Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Tunnan var väl med i Korea kriget om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Funderar på om vi inte ska ta bort tunnan och Lansen... De var ju ur tjänst 1992 (då SA utspelar sig). Just nu verkar det som att Gripen kommer att vinna. Hur ni som röstar på tunnan resonerar kan jag bara undra.... Den är gammal, ful och ineffektiv. Hursomhelst: jag kommer INTE göra nåt annat än en Draken. Ska nog påbörja den till helgen! ifall du bestämt att du ska börja med den så var det väll ganska onödigt att starta pollen ! eller ? o ja votar förståss på den enormt fina tunnan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts